Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Naken Nano med snoddförsedda lurar?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-03-06 13:17

Om jag vill ha min Nano så naken som möjligt (endast Invisible Sheild eller Artwizz Scratch Stopper) men ändå ha den i snoddförsedda lurar runt halsen. Måste jag då välja apples snoddförsedda lurar för nano eller apples inear snoddförsedda lurar för nano? Jag har hört rekommendationer av en Sonys modeller (vita med snodd för bärande runt halsen, men då med ögla som kräver skal på nanon för att kunna fästas).

Jag undrar nu om det är någon som vet om det finns andra (än apples egna) vita snoddförsedda hörlurar (snäckor eller in ear) som inte kräver att man sätter ett skal på nanon för att kunna ha den runt halsen?

  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2006-03-06 20:50
Ursprungligen av Mari:

Om jag vill ha min Nano så naken som möjligt (endast Invisible Sheild eller Artwizz Scratch Stopper) men ändå ha den i snoddförsedda lurar runt halsen. Måste jag då välja apples snoddförsedda lurar för nano eller apples inear snoddförsedda lurar för nano? Jag har hört rekommendationer av en Sonys modeller (vita med snodd för bärande runt halsen, men då med ögla som kräver skal på nanon för att kunna fästas).

Jag undrar nu om det är någon som vet om det finns andra (än apples egna) vita snoddförsedda hörlurar (snäckor eller in ear) som inte kräver att man sätter ett skal på nanon för att kunna ha den runt halsen?

http://www.ishop.nu/?page=prod&id=37

Ursprungligen av FnuX:

Där måste du ha ett fodral till (eller en Shuffle).

Har endast sett iPods egna lurar då de sätt fast i dockkontakten och hörlursutgången för att
kunna hänga fritt utan andra tillbehör.

  • Medlem
  • 2006-03-07 13:04

Micke 1975//

Så med andra ord ser det mörkt ut om man vill ha vita snoddhörlurar till nanon utan skal (om man inte väljer apples egna då)? Synd!

  • Medlem
  • 2006-03-07 18:13

5mm borr?

  • Medlem
  • 2006-03-20 12:43

Någon som vet vilket skalalternativ som är minst synbart om man nu måste ha det till många snoddförsedda lurar? Är iSee case det som syns minst (mest genomskinligt?), jag vill inte ha något färgat eller frostat (helst inte i alla fall)?

1
Bevaka tråden