Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Koss Spark Vit Sladd?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

HEJ!

Jag ska ställa en dum fråga.. eftersom jag är för lat för att gå till butikerna!!

Koss THE SPARK ersättaren till de andra PLUGG eller va dem nu hette de är ju som synes vita på sina bilder, men har de en vit sladd??? Har de en vit sladd ska jag köpa dem, men har dem en svart sladd tvrvägrar jag pga att jag har en vit Nano!!

Den är vit, i mina ögon en mycket dålig kabel, blir stenhård, som all annan plast i kyla.
Är du kunnig i lödning så finns det beskrivning på forumet här hur du byter kabel till apple orginal

  • Oregistrerad
  • 2006-02-21 16:39
Ursprungligen av quakerstate:

Den är vit, i mina ögon en mycket dålig kabel, blir stenhård, som all annan plast i kyla.
Är du kunnig i lödning så finns det beskrivning på forumet här hur du byter kabel till apple orginal

Hm....och var har du fått det ifrån ??!! Koss-originalkabeln är grå, inte vit. Däremot var den alldrig hård eller stel i kyla, åtminstone ner till -15. Men nån vacker dag tog jag och bytte den till apples original (enkelt ingrepp) och visst, det vart "snyggare", men sladden blir som en pinne redan vid ca +2 grader !!

  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2006-02-21 11:18
Ursprungligen av anjuna_beats:

HEJ!

Jag ska ställa en dum fråga.. eftersom jag är för lat för att gå till butikerna!!

Koss THE SPARK ersättaren till de andra PLUGG eller va dem nu hette de är ju som synes vita på sina bilder, men har de en vit sladd??? Har de en vit sladd ska jag köpa dem, men har dem en svart sladd tvrvägrar jag pga att jag har en vit Nano!!

Kabeln är ljusgrå.

Du är duktig du Henry.....
Ka någon vara så duktig att ta bort mitt inlägg?

Jag har gått o köpt koss, och sladden är VIT!! (såvida jag inte är färgblind)

Den är vit!

1
Bevaka tråden