iPod för stor för byxor?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-02-07 18:14

Hej allesamans.

tvekar fortfarande om köp av ipod video är aktuellt eller ej.
Jag har en fråga, jag som ALLTID har jeans på mig, får verkligen ipoden plats ordentligt?
jag menar, är den inte för stor? jag har en mini nu, och den stör inte alls.
kan man ha iPoden i fickan utan att störas av den

• Medlem
  • International user
  • 2006-02-07 18:21

det beror väl på hur tajta byxor du har. min passar bra i fickan men åker på siskan i bland.

• Oregistrerad
  • 2006-02-07 18:24

jag har nog inte tajtare byxor en dom flesta, bara orolig att det ska se lite konstigt ut.
men det stör inte dig?

• Medlem
  • International user
  • 2006-02-07 18:28

nej det stör mej inget. det ser ut som om man sar en almenacka där eller något sånt.

• Medlem
  • International user
  • 2006-02-07 18:29

Jag har en 60gb lite tjockare

Jag har alltid jeans och min iPod 60 gig i fickan. Min mobil och bilnycklar i andra fickan tar mer plats än vad iPoden gör - köp en, du kommer inte bli besviken

Jag har en 20gig 4gen med silicon skydd och den får plats i bakfickan utan problem.
I vanliga jeans iallafall.

Och video är ännu mindre .. 30g är väl 30% mindre och 60g är väl 16% mindre än 20gig 4:e gen.
Så det är lungt som man brukar säga.

ha de

• Medlem
  • 2006-02-08 21:02

om du har den i bakfickan vad händer om du råkar halka å landa på rumpan då??
du blir det ipod-mos

• Oregistrerad
  • 2006-02-08 22:39

Jag har en iPod 20GB G4 med iskin, den rymms bra i framfickan på alla mina jeans. Utan att det ser ut som att man är någon slags prylsamlare med fulla fickor.=P
/Mvh Jakob

näädå- ja tycker den inte allt är för stor. det syns inte enns att man har den i fickan tycker jag.
Den är ju egentligen rätt liten med tanke på kapaciteten. att det är en Hårddisk i den o.sv

• Oregistrerad
  • 2006-02-09 15:38

tack för alla svar.
Expert där jag bor får in nya om nån vecka, får titta då

1
Bevaka tråden