Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Svarta tillbehör?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2006-02-03 17:03

Finns det svarta tillbehör till iPod?
Har inte sett det någonstans. Man tycker ju att det skulle vara en självklarhet att snoddförsedda lurar till exempel fanns i svart. Jag har de "vita" och de är ju inte särskilt snygga till den svarta nanon runt halsen tycker jag. Det kanske är ett smart drag från apple att släppa den vanliga färgen först så att alla köper de tillbehören. Sen släppar man svarta efter ett år. Lite lång tid tycker man.

Sen en fråga till: är det nån som vet nåt om Contour Design iSee fodralet till nanon som är i hård plast. Borde inte det oxå bli repigt i fickan?? Kvalitet??

Jompe

Sony NX1 finns i svart och de är även bättre än originalen. Enda problemet är väl att fästa dem, man måste använda nåt fodral.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-02-04 10:19

Jag skulle vilja ha en svart docka till min ipod

  • Oregistrerad
  • 2006-02-04 11:27

spraylacka den vita?
gjorde inte nån det här?

  • Medlem
  • International user
  • 2006-02-04 12:35

om det är någon som har gjort det så vill jag gärna se en bild:d

  • Medlem
  • 2006-05-08 21:56

Jag har Contour Design iSee -fodral till en iPod Video 60Gb (köpte i februari i Berlin, 250 SEK).
Fördelar är att det är mycket snyggt (innan det blivit repigt), gediget, slagtåligt och pålitligt. iPoden hänger i bältesclipet nästan jämt.
Nackdelar är som du skriver att det är MYCKET repkänsligt - nästan lika repkänsligt som iPoden själv, samt att skalet måste tas av för att Ipoden ska kunna stå i Docken. Och har man väl stängt Contour-skalet är det ganska pillrigt att öppna det igen. Konsekvensen har blivit att jag sällan använder Docken.

Jämfört med mjukt silicon-skal, som jag också testat under en längre tid, är Contour Design iSee hästlängder bättre. Med silicon-skalet fanns alltid en risk för att Ipoden skulle få en törn eller att skalet gled åt sidan. Med Contour är iPoden alltid skyddad och står man ut med repor på fodralet, kan jag varmt rekommendera Contour.

Ursprungligen av Jompe:

Sen en fråga till: är det nån som vet nåt om Contour Design iSee fodralet till nanon som är i hård plast. Borde inte det oxå bli repigt i fickan?? Kvalitet??

  • Oregistrerad
  • 2006-05-09 02:07

Jag kör Koss PortaPro = svarta (med lite blått). Köpte Sonnets svarta laddare och USB-kabel från iShop. Men visst är det skralt med svarta tillbehör...

Det var ju snyggt med en svart docka kan inte fatta varför inte apple säljer en docka docka till nano och g5.

1
Bevaka tråden