få gravyr utan att ha köpt på apple store?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-02-02 19:31

jag sitter fast i en mp3spelarkarusell med ett företag, och nu verkar det som om jag kommer att få loss en ipod från dem(hade annan spelare innan som bara krånglade).

kan man få selaren graverad av apple även om den inte är köpt av apple store, typ genom att skicka den tillbaka dit? någon som har en aning om detta och vad det isåfall ka kosta?

nödlösning: andra förslag på sätt att få gravyr?

Nej, det är nog inte möjligt att skicka in till Apple för att få den graverad, men du kan ju alltid gå till en gravyrmakare. Tror nog de flesta skickliga gravyrmakare klarar det.

• Medlem
  • 2006-02-04 00:19

problemet är väl att det inte är apple som graverar, utan nån lågavlönad kines nånstans som står och pressar skal till ipodar? fast jag vet ju inte, steve jobs kanske har gravering som fritidshobby

dessutom är det väl inte en gravyr i den bemärkelsen att det är inslipat i skalet? jag vill minnas att det är tryckt på precis som apple-loggan.. men jag kanske har helt fel här..

• Medlem
  • 2006-02-04 11:17
Ursprungligen av deez:

problemet är väl att det inte är apple som graverar, utan nån lågavlönad kines nånstans som står och pressar skal till ipodar? fast jag vet ju inte, steve jobs kanske har gravering som fritidshobby

dessutom är det väl inte en gravyr i den bemärkelsen att det är inslipat i skalet? jag vill minnas att det är tryckt på precis som apple-loggan.. men jag kanske har helt fel här..

du har helt rätt, det är tryckt.

1
Bevaka tråden