Bra och dåligt med iPod 15GB? You tell me.

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej! Jag ska köpa en iPod 15 GB, av en polare, och undrar nu om modellen är sådan att den har "barnsjukdomar" eller så? Den är andra generationens iPod iof, men man vet ju aldrig.

Har hört att den har taskig batteritid, men är det något annat jag bör tänka på. Äger sen innan en iPod mini, funkar det då att introducera en "biggie"-iPod då? Vill gärna ha lite råd.

Mvh,

Joanna

genartion 2 finns ej med 15 gb. antingen har den inte 15 gb eller så är det en gen 3.

Det är säkert en 3G.. Om det är det kan jag bara säga en sak, den är riktigt, riktigt bra!
Det var 8 timmars batteritid när den var ny och nu efter 2 år är batteritiden nere på 7 timmar.. Alltså bara 1 timmes skillnad.. Designen är hur snygg som helt och de beröringskänsliga knapparna är helt underbara..
Jag har både en 3G och en 5G och jag säger bara en sak, jag föredrar 3G!

Jag har en, jag fick byta den efter lite mer än ett halvår pågrund av att musiken började hacka, så jag fick en ny. Nu ett och ett halvt år senare så fungerar den nya fortfarande bra. Men batteritiden ligger på kanske 4-5 timmar om man står stilla och under 1-2 timmar om du är ute och går eller springer med den. Tänk också på att man tror att 15 gb räcker längre än det gör. Jag skulle köpa en ny om jag vore du. (Om du inte vill ha en ny så kan jag gärna byta min mot en ny

1
Bevaka tråden