Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Invisible Shield? BRA ELLER INTE?

Tråden skapades och har fått 39 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2006-04-11 22:54

funkar det bra o klocka me d endelade så borde ju det vara bäst

  • Medlem
  • 2006-04-13 11:29

Men jag har ÄNDÅ inte listat ut vilken av varianterna som är bäst att köpa

  • Medlem
  • 2006-04-13 12:43
Ursprungligen av momo:

Men jag har ÄNDÅ inte listat ut vilken av varianterna som är bäst att köpa

Om man inte använt båda varianterna kanske det är svårt att säga exakt vilken produkt som är bäst. Och som du säkert vet så är det ju inte helt ovanligt att det finns för och nackdelar med alla produkter. Men det allra värsta måste ju ändå vara att gå och vela fram och tillbaka allt medans ens nano blir repig och ful för att man inte tar ett beslut . Om du har tänkt att ha din ipod ett tag kan det ju vara värt att köpa ett skydd och ha det ett tag, gillar man det inte av någon anledning så får man väl byta då istället. Hoppas du kan bestämma dig utan att 99% av alla användare tydligt argumenterar för att den ena eller andra produkten är överlägsen (du kan få vänta länge på det kan jag tänka mig ).
Glad Påsk!

  • Oregistrerad
  • 2006-04-13 13:08

det är ju samma material, så smaken som baken

  • Medlem
  • 2006-06-30 16:14

har haft IS på nanon sedan november, sammantaget har det fungerat väldigt bra och jag har varit väldigt nöjd med att ha en avskalad nano utan repor. men nu börjar IS få sorgekanter, på ett ställe har hörnet släppt och skit samlas. inte så kul på en vit nano. skiten som samlas längs kanterna går att skrapa av med nageln, men jag undrar hur hållbart det är... Själva IS har inte repats något alls.

  • Medlem
  • 2006-12-23 23:54

Sammanfattining
IS
+Skyddar skitbra
+livstids garanti(du får en ny om det händer nåt)
-Priset

BSE
+Skyddar som IS
+Priset
- Ingen garanti

  • Medlem
  • Storuman
  • 2006-12-24 01:05

Jag har IS till min iPod Video.. Inte en repa på tre månader!

  • Medlem
  • Skövde
  • 2007-04-04 21:43

var kan man köpa IS inom europa?

  • Medlem
  • International user
  • 2007-04-04 22:11

tex. på istuff.se

Info om garanti för IS/ limrester

Är inne på min andra Nano, en 2gen 8g. Köpte, precis som till den gamla en IS omgående. Fick efter ett tag reklamera den för ett "pipljud" från displayen. Fick då skala av IS:en för att kunna lämna in spelaren. Det blev INGA limrester eller något annat, den såg ut som ny helt enkelt. Dock blev IS:en lite naggad i kanten på några få ställen - valknappen och baksidan- där jag fick använda naglarna för att få av den. Mailade då till shieldzone, fast jag köpt den av istuff, och efter lite korrespondens fick jag en ny, fick betala portot själv. De skickade en ny och om jag ville att livstidsgarantin skulle gälla skulle jag skicka den gamla. Schysst tycker jag!

Bevaka tråden