Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fjärr till Nano?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns det någon som gör en fjärr till Nanon förutom det FM/Fjärr tillbehör de nyss släppt. Är endast i behov av fjärren.

Fjärren här funkar till nanon

http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=53396

Ursprungligen av Jackman:

Fjärren här funkar till nanon

http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=53396

verkar bra!

Usch, Paypal only. Orkar inte befatta mig med det. Finns det ingen webshop som kränger liknande?

Ursprungligen av Pantern:

Usch, Paypal only. Orkar inte befatta mig med det. Finns det ingen webshop som kränger liknande?

Kan det kanske finnas andra säljare på Ebay som kränger samma fjärr fast som säljer det på annat vis? Annars är det nog bara radiofjärren som går att finna i webshop.

Produkten jag länkade till är ju en noname-produkt så att..

Ursprungligen av Jackman:

Kan det kanske finnas andra säljare på Ebay som kränger samma fjärr fast som säljer det på annat vis? Annars är det nog bara radiofjärren som går att finna i webshop.

Produkten jag länkade till är ju en noname-produkt så att..

Kanske får bli den med radio i framöver då. 500 pistoler är väl ganska överkomligt ändå.

Ursprungligen av Pantern:

Kanske får bli den med radio i framöver då. 500 pistoler är väl ganska överkomligt ändå.

Ja, faktiskt..

Synd bara att den verkar ligga såpass långt bort i tiden innan den den ramlar in hos fysiska Apple Store..

Ursprungligen av Jackman:

Ja, faktiskt..

Synd bara att den verkar ligga såpass långt bort i tiden innan den den ramlar in hos fysiska Apple Store..

Leverans inom 3 veckor enligt Applestore.se

  • Medlem
  • Malmö
  • 2006-01-21 13:47

jag har beställt den som finns på ebay. Betalade ca 100:- (13USD)

Ursprungligen av Gelan:

jag har beställt den som finns på ebay. Betalade ca 100:- (13USD)

Du kanske kan posta lite vad du tycker om den i denna tråd sen?

Funderar på denna. 55spänn exkl frakt.

1
Bevaka tråden