Var är iPod g5 inte slut?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, är det någon här som vet något ställe där iPod G5 inte är helt och hållet slut? Ser väldigt tomt ut på alla större internetbutiker för tillfället...

På applestore står det att man vanligtvis skickar ipoden inom 3 dagar men jag antar att det inte gäller nu?

Jag beställde min iPod innan jul då det säljs som mest. Jag fick den efter 4 dagar!
Så beställ på applestore..

• Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-11 23:32

applestore brukar stämma ganska bra med sina leveranstider. så det som står där stämmer nog

Jag beställe min...

Jag beställde min ipod 30 gb 4 dagar innan jul, på www.apple.se Och fick den på kvällen dan innan jul;)

Beställ är i från dom är skit bra=)

• Medlem
  • Mölndal
  • 2006-01-12 11:19

Beställde min ipod 30gb igår från Applestore. Står att den skickades från Nederländerna idag! Beställ från Applestore är mitt råd.

EDIT: Kom precis! Beställde onsdag em kom nu fredag kl.10! Apple är snabba!

• Medlem
  • 2006-01-13 17:46

Så ärligt talat Appelstore är bättre? jag tänkte vänta nu tills "rushen" är över trots att jag har csn-kort och får 400kr rabatt eftersom Ipod G5 60 Gb är slut över allt i Sthlm (checkade pricerunner) också jag vill nog helst köpa från fysisk butik ( på OnOff så kan du fixa två års försäkring osv). Men gör jag rätt? hjälp, jag behöver råd.

Jag tycker du gör fel. Jag beställde min iPod med mitt CSN-kort. Allting gick hur smidigt som helst. For dom pengarna man sparade kan man ju köpa en förlängning av garantin hos apple..

Akta dig bara för att beställa med tillbehör... Alla tillbehör jag beställde stod som leveransklara inom 24 timmar, men jag har fortfarande inte fått min iPod med tillbehör som beställdes för över en vecka sedan (Svart 60GB). Vet inte om det är för att det ska samordnas på något sätt, men en himla tid tar det!

• Medlem
  • 2006-01-15 00:55

schyssta råd grabbar, något jag ska ta väl hand om i mitt val, med tanke på vad tillbehör kostar dessutom så har ni några bra poäng.

1
Bevaka tråden