Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fodral till nano

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Halmstad
  • 2006-01-02 11:25

Hej! Jag tror jag hittat ett billigt och bra silikonskal som finns hos teknikmagasinet. Vet någon om dom är bra? kostar bara 99kr.

-Jonas

Finns också liknande på Kjell & Company..

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2006-01-02 11:36

Men frågan är om det är samma.

  • Oregistrerad
  • 2006-01-02 11:44

jag har ett till min mini, det funkar, men fult som få

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2006-01-02 12:30

Okej. Kanske inget att satsa på då?:P

Ursprungligen av Trino:

Okej. Kanske inget att satsa på då?:P

Strumpa ska det vara!

  • Medlem
  • 2006-01-03 00:02

Men behöver man verkligen displayskydd? Eller funkar det med bara ett sillikonskydd från typ kjell o co?

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2006-01-03 11:17

Har inte silikonskyddet ifrån kjell & co display skydd? Eller är det bara skydd runt hela mp3'n sen ettt hål ner till displayen?

-Jonas

Jag har Kjell & c/o silikonskydd till min iPod video och ja, det är hål för displayen. Men eftersom skyddet är lite tjockt kommer liksom inte displayen i kontakt med någon yta så jag tycker det funkar bra. Plus att jag har skyddsplasten kvar på min.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2006-01-03 12:10

Okej.. Men det blir iaf inte repor på displayen?

Inte om man inte typ har den i samma ficka som nycklar och så. Har funkat bra för mig och jag tycker det är rätt snyggt också om man bortser från att det medföljer bältesclips som jag aldrig kommer använda så jag funderar på att skära bort bältesclips-pluppen på baksidan av fodralet men har inte gjort det än.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2006-01-03 13:11

Okej då vet jag.. Kanske jag skaffar mig ett sådant fodral till min Ipod Nano då:)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-04 10:41

använd SÖK. finns mängder med trådar om fodral

TRÅD LÅST

1
Bevaka tråden