Fler som väntar på nano??

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-12-26 18:40

Undrar vilka fler än jag som måste vänta till mitten av Januari för att handla sin iPod? Blev lite besviken först när det var slut överallt men sakta börjar jag vänja mig vid tanken att det helt enkelt finns inga och handla, eller??

Har någon lyckats att handla iPod igår eller förrgår?

Va?!! Beställde min iPod i förrgår...menar du att de är slut?

• Medlem
  • 2005-12-26 20:25

Var beställde du den ifrån?

Var beställde du din iPod? Överallt verkar det som det tar lång tid innan den är framme. Hos Apple.se tar det minst 2 veckor innan den är framme. OnOff är också illa ute där inget hemma, Teknikmagasinet har inte den som jag söker iPod nano 4 GB.

Om du vet var man beställer där det kommer fram fort vill du berätta det för mig, det är väldigt viktigt att jag får den så snart som möjligt nämligen.

Tack

Bästa tips är ju att handla den onilne på applestore, då har du den inom en vecka eller ja 3 dagar står det på deras sida, men räkna en vecka, men ska man ha 4gbaren tar det nog 2-3 veckor... varför vet jag inte, nån som vet varför det tar längre tid att beställa 4 gb än 2 gb???

Ursprungligen av anjuna_beats:

Bästa tips är ju att handla den onilne på applestore, då har du den inom en vecka eller ja 3 dagar står det på deras sida, men räkna en vecka, men ska man ha 4gbaren tar det nog 2-3 veckor... varför vet jag inte, nån som vet varför det tar längre tid att beställa 4 gb än 2 gb???

Kanske är den poulärare?

Njäe.... Folk handlar nog ändå mest av 2 gbaren för den e billigast, fast å andra sidan en 4 gbare för 2295 med CSN rabatt är djävulskt billigt !!

MEn varför är svart populärast dock?? alla repor syns ju på den?!!!

Ursprungligen av anjuna_beats:

Njäe.... Folk handlar nog ändå mest av 2 gbaren för den e billigast!

nä folk handlar mer av 4gb än 2gb därför är det längre leveranstid på den. Eller också har apple en lägre tillverkning av 4gb än 2gb, men det borde ju inte vara så svårt att ändra på om man har brist på 4gb, så antagligen gäller det förstnämda.

Jag beställde en 5G för ca 1 timme sen och det verkar som om den fanns i lager, står att jag skulle få den senast den 1 jan. Fast ni kanske bara diskuterar nanon?

• Medlem
  • 2005-12-29 16:40

Beställde min den 23:e på fredagen.
Sen när jag spårar paketet så har den kommit till malmö och det står "out for delivery". Väntat ungefär 36 timmar, fotfarande ingen som knackat på dörren

Beställde min den 9 december på OnOff, Pappa ringde till dom ida och då sa dom att den skulle komma i mitten av januari eftersom Apple hade skickat alla dom kunde tillverka innan jul till USA. :S

att 4GB är lång tid är för att den är populärare.

1
Bevaka tråden