iPod G6?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns det något ryckte om när den kan tänkas komma, eller vad den kommer ha?
Tänker köpa en iPod till våren, vad tror ni?

jo självklart kommer det en ny ipod, det tvivlar nog ingen på. tror dock att det handlar om en lite bättre g5 (batteritiden och så vidare) först, dröjer nog ett bra tag innan en helt ny ipod (g6) kommer. nya shuffle kommer om en månad, sen är ju nanon äldre än g5 också. utvecklingen med fler nya modeller lär gå snabbare nu när ipod säljer som den gör. förr tog det ju år mellan uppdateringarna.

ryktet säger i alla fall att nya ipoden kommer att ha trådlösa möjligheter för uppdatering osv. det var visst nått dotterbolag eller leverantör eller nått som sökte folk med sådana kunskaper i alla fall och då tog spekulationerna fart.

men men ingen vet egentligen något.

• Oregistrerad
  • 2005-12-21 13:29

Jag hoppas på nogon sorts mellan ipod, typ med 10-20 gb som är ungefät lika stor som minin.
*Drömmer.....

• Medlem
  • 2005-12-21 13:59

Själv drömmer jag om en ny Nano (liiiite mindre) och liiiite tunanre (älskar tunnhet), och trådlösa möjligheter och ca 10-15gig utrymme...

Fast jag lär nog få drömma. haha

Ursprungligen av Jpuke:

Själv drömmer jag om en ny Nano (liiiite mindre) och liiiite tunanre (älskar tunnhet), och trådlösa möjligheter och ca 10-15gig utrymme...

Fast jag lär nog få drömma. haha

Ja, lyckas dom klämma in allt det där i en mindra manick så... ja, då är dom bra

• Medlem
  • 2006-02-07 08:40
Ursprungligen av ztaafen:

Ja, lyckas dom klämma in allt det där i en mindra manick så... ja, då är dom bra

Dem är bra

^^ det är väl ingen större bedrift.

Men det kommer att ta ett tag innan G6 kommer. G5 kom ju nyss...

inte bra

1
Bevaka tråden