nano innan jul?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej!
någon som vet om man hinner få sin ipod levererad till jul om man betsäller den idag??

Om du beställer från AppleStore - Garanterat inte!

De sa väl 15:de som sista beställnings dag. Ledsen. GOD JUL! i alla fall!

Ursprungligen av Vieruzz:

hej!
någon som vet om man hinner få sin ipod levererad till jul om man betsäller den idag??

nä det blir nog svårt

man får väll hoppas på turen då.

Leverans på mindre än en vecka

Som rubriken säger, beställde onsdag 14/12 och fick den idag 20/12. Är en 4GB modell och de ska ju vara värst att få tag på. (appelstore.se genom meccenat)

Läste igår att folk köpte dem till överpris på ebay, fan va jag skulle känt mig lurad

• Medlem
  • 2005-12-20 17:36
Ursprungligen av robma728:

Som rubriken säger, beställde onsdag 14/12 och fick den idag 20/12. Är en 4GB modell och de ska ju vara värst att få tag på. (appelstore.se genom meccenat)

Läste igår att folk köpte dem till överpris på ebay, fan va jag skulle känt mig lurad

Vad valde du för betalningssätt? Jag beställde själv i Onsdag och betalade samma dag med banköverföring...

Betalade med VISA

Har de skickat din än, fick mail att de skickade den igår em så det var ju super snabb leverans.

Lite lustigt stod Flextronics logistics på paketet, är det nån som känner igen det? Blev lite konfunderad eftersom att jag jobbar på Flextronics i Linköping och fick den dit, fattade inte vad Flextronics i Nederländerna skulle skickat till mig förns jag fick se paketet.

• Medlem
  • 2005-12-20 22:01
Ursprungligen av robma728:

Betalade med VISA

Har de skickat din än, fick mail att de skickade den igår em så det var ju super snabb leverans.

Lite lustigt stod Flextronics logistics på paketet, är det nån som känner igen det? Blev lite konfunderad eftersom att jag jobbar på Flextronics i Linköping och fick den dit, fattade inte vad Flextronics i Nederländerna skulle skickat till mig förns jag fick se paketet.

Ja skickades idag

Ursprungligen av Vieruzz:

hej!

Tjena! Jag är otroligt nöjd med Apple Store! Jag beställde min Ipod Nano 2gb Svart med mitt namn ingraverat den 19:e december och jag fick den den 21 december. Alltså igår! Fantastiskt! Två dagar med graverat och allt! Sluta och klaga på Apple Store säger jag!!!

haha för mig tog det en vecka för att få hem min G5 och han som körde ut den till oss var för slapp att kolla om de va nån hemma så han stck bara...

såg idag att den kommer att levereras den 27e december. Kommer det någon hem till en med den även om man bor ute på landet eller får man hämta ut den på posten?
ifall man får den levererad hem till dörren kommer transporten då närsomhelst på dagen eller får man bestämma tid över telefon?

1
Bevaka tråden