"Under Review" och "Items will be shipped when all items are available."?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Strömstad
  • 2005-12-15 21:15

Jag börjar nästan bli lite rädd för att jag inte kommer få den innan jul även om jag beställde den den 8 dec 16:55. Jag vet inte ens om den skickats... kan ni hjälpa mig och "tolka" ordern och säga mig vad dom menar med: "Under Review" och "Items will be shipped when all items are available."
och hur kollar man upp sitt spår nummer?

Din iPod har inte skickats än.

"Under Review" betyder att ordern behandlas.
"Items will be shipped when all items are available" betyder att den skickas när allt finns tillgängligt. Kanske brist på iPodar.

Du har inte spårningsnummer eftersom att din iPod inte har skickats än.

• Medlem
  • Strömstad
  • 2005-12-16 12:21
Ursprungligen av Se[BBB]e:

Din iPod har inte skickats än.

"Under Review" betyder att ordern behandlas.
"Items will be shipped when all items are available" betyder att den skickas när allt finns tillgängligt. Kanske brist på iPodar.

Du har inte spårningsnummer eftersom att din iPod inte har skickats än.

okej tack... ringde idag och frågade och dom sa att dom väntade på pengar, och att ett mail hade skickats till mig (fick inget) så jag får betala senare idag och då får jag den väll inte fören efter jul...

eller räknas det fortfarande som att jag har beställt den den 8:e så den skickas före jul?

• Medlem
  • Harestad
  • 2005-12-16 13:45

Man vill väl iallfall tro att de tänker så, men det vette fanken alltså. Jag hoppas på en snabb leverans för din skull!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-17 11:52

de kommer ju inte att skicka den förän du har betalat. så jag tror inte du kommer få den innan jul.

apple menar att man ska och beställa och betala innan den XX december

1
Bevaka tråden