Leveranstid från applestore?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjenare, ny här på forumet.

Jag har scannat stan efter någon affär som hade en svart 30GB iPod, men hittade inte en enda. What's up with that? Säljer dom så j*kla bra? Iallafall så beställde jag en genom applestore istället och undrar nu hur ungefär hur lång tid det kommer ta innan jag får den.

Hoppas jag har postat i rätt forum.

AppleStore anger leveranstiden när du beställer. Sista beställningsdag är 15:e December om du vill ha leverans innan jul. Använd länkarna till höger eller http://click.99mac.se/applestore/ för att komma rätt och samtidigt ge oss ett litet bidrag utan att det kostar dig något (dom sponsrar oss).

Jag beställde en vit iPod 60 GB. Det tog 3 dagar att få hem den.. Jag vet inte om det är någon skillnad på leveranstiden mellan 30 GB, 60 GB, svart eller vit..

Ursprungligen av Björnström:

AppleStore anger leveranstiden när du beställer. Sista beställningsdag är 15:e December om du vill ha leverans innan jul. Använd länkarna till höger eller http://click.99mac.se/applestore/ för att komma rätt och samtidigt ge oss ett litet bidrag utan att det kostar dig något (dom sponsrar oss).

Haha, märkte att jag skrev att jag hade beställt en redan, vilket jag inte har. Jag måste vara riktigt borta...
Självklart kommer jag att använda den länken, all hail denna sida!

Apple har levererat 30.000 nano till Svenska återförsäljare som hade beställt 150.000st. Gissa om det kommer bli knepigt att få tag i rätt modell till rätt pris innan jul

Ursprungligen av Björnström:

Apple har levererat 30.000 nano till Svenska återförsäljare som hade beställt 150.000st. Gissa om det kommer bli knepigt att få tag i rätt modell till rätt pris innan jul

Jag har läst det tidigare här på forumet, jag tycker det är helt sjukt! Dom borde väl vilja sälja sin produkt till så många som möjligt, även om det kräver att anställa fler? Har fabrikerna inte kapacitet, eller hade dom undervärderat hur många som skulle säljas?

1
Bevaka tråden