Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

World Travel Kit

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har tänkt att någon gång köpa ett World Travel Kit för att kunna ladda iPoden utomlands men när jag läser beskrivningen så står det

I World Travel Adapter Kit ingår sex stickkontakter som passarolika typer av eluttag över hela världen. Ett perfekt paket för alla reslystna somger kontaktmöjligheter i de flesta länder de kan tänkas resa till. Paketet är gjort för (och kräver) den vitabärbara nätadaptern som följer med iPod, iBook eller PowerBook G4. Stickkontakterna som ingår i World TravelAdapter Kit fungerar direkt i eluttag i Nordamerika, Japan, Kina, Storbritannien och Irland, Västeuropa,Korea, Australien och Hongkong.

Vad betyder det?? Behöver jag något annat för att kunna använda den?

World Travel Kit är en adaptor i vilken du kopplar i den vanliga ipod-laddaren. Alltså där du normalt kopplar in den till eluttaget kopplar du i en av adaptrarna för att den ska passa i utländska uttag. iPoden kopplar du i där du brukar.

Jaha, så jag behöver det oxå. Hmmm, då blir det ju dyrare.

Denna då? http://www.istuff.se/index.php?main_page=product_info&cPath=3_25&products_id=798
På bilden ser det ju ut som om det hör till en sladd att koppla in i iPoden och dessutom så är den ju billigare än Apples..

Ursprungligen av thecrazy88:

Denna då? http://www.istuff.se/index.php?main_page=product_info&cPath=3_25&products_id=798
På bilden ser det ju ut som om det hör till en sladd att koppla in i iPoden och dessutom så är den ju billigare än Apples..

Med denna så behövs inget annat! Detta är både laddare och de proppar man kan behöva utomlands.
Lite fulare bara...

Ursprungligen av Archangel:

Med denna så behövs inget annat! Detta är både laddare och de proppar man kan behöva utomlands.
Lite fulare bara...

Super
Det spelar ingen roll hur de ser ut (jag är inte såå ytlig )

Var kan jag köpa en iTrip, hjälp mig snälla!

Var kan jag köpa en billig iTrip för en 40Gb?
Jaghar lånat min pojkväns ipod och itrip nu när han är ute och reser, men nu uverkar det som att itripen försvunnit på färden och skulle därför vara väldigt tacksam och någon av er kan ge någont bra tips på var jag (helst snabbt) kan få tag på en ny?

Kolla på applestore,macforum,eller på isfuff och om belkin säljer nåt.

1
Bevaka tråden