Har apple problem att leverera nanon i tid?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-12-09 15:47

Jag undar om det är så att det är väldiga problem att få sin nano i utsatt tid om man beställer från apple. Har varit inne i en affär som säljer nano men leveransen till dem blir uppskjuten hela tiden från apples sida. Vet inte om jag ska beställa från apple eller om jag ska vänta på affären. Vet inte hur det fungerar om det händer nåt, är det alltid apple man tar kontakt med eller är det inköpsstället som fixar problemen?
Hoppas det inte blev alltför otydligt?
/Jonna

• Medlem
  • 2005-12-09 17:00

Jag fick min över 1 månad efter att jag beställt den.. Så antingen så hade jag fett med otur eller så är det så, kan inte svara... Men i mitt fal, 1 månad senare...

Jag tycker du borde beställa den från Apple.se, mer känsla än om du går och köper den på onoff el liknande..

Om du beställer från Apple.se så ringer du bara apple på 020 120 9971 så svarar de på dina frågor.

/Later, Johan

Jag beställde en nano för fyra dagar sen, fick den igår. så det ska inte vara några problem. Min nano har dessutom en gravering

Ursprungligen av Jpuke:

Jag fick min över 1 månad efter att jag beställt den.. Så antingen så hade jag fett med otur eller så är det så, kan inte svara... Men i mitt fal, 1 månad senare...

Jag tycker du borde beställa den från Apple.se, mer känsla än om du går och köper den på onoff el liknande..

Om du beställer från Apple.se så ringer du bara apple på 020 120 9971 så svarar de på dina frågor.

/Later, Johan

Som det ser ut för mig så dröjer det också en månad. Jag beställde den 6/12 och fick svar idag att den beräknas skickas innan den 4/1....

• Medlem
  • 2005-12-12 22:29
Ursprungligen av alle_87:

Som det ser ut för mig så dröjer det också en månad. Jag beställde den 6/12 och fick svar idag att den beräknas skickas innan den 4/1....

Apple är störande med leveranstiderna... Men produkterna (NANO) är verkligen inte å leka med.. Helt iunderbar.!

• Medlem
  • 2005-12-11 21:10

för mig tog de ca 6arbetsdagar tills jag fick den jag beställde en 4gb med gravering
fick en 2gb utan gravering jag kontakta de så fick ja tillbax mellanskillanden
och en strumpa laddare och doc station gratis

• Medlem
  • Uppsala
  • 2005-12-12 11:14

Oj. För mig tog det bara 2 dagar att få den hem till dörren. efter att den graverats i asien skall tilläggas

Hoppas att den kommer i tid då.. beställde 2 såna som skall agera julklappar.. och jag lär bli lynchad om det är tomt under granen

Apple är svajiga med leveranserna, kan ta 3 dagar, kan ta en månad. Jag åkte tyvärr på det seanre alternativet, men fick en laddare som kompensation. Jag ahr lyssnat på nanon i snitt 6h / dag sedan jag fick den och jag har aldrig varit så nöjd med en mp3spelare!

• Medlem
  • Uppsala
  • 2005-12-13 10:18

Är det så att ni har beställt flera saker från apple i samma leverans? Jag beställde nanon med ett fodral först men då skulle det komma i slutet på Januari. Pga att det skickas i samma leverans. anon tar bara några dagar men om tillbehöret tar 4 vekor å få fram så skickas alltesammansdå. kanske därav den långa leveranstiden?
Nåt ni känner igen?

Beställde en iPod Video den 3/12 och den kommer på torsdag.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-13 10:41

posta i rätt forum, använd sök och skriv i befintliga trådar när det finns.

*TRÅD LÅST*

1
Bevaka tråden