Hjälp! Vill ha/köpa en IPOD.. men vilken?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Behöver expert hjälp här och nu...

Har länge tänkt att köpa en IPOD,

Detta är mitt dilemma..

Har ca 2000 CD och vill ha dom nerladdade till en maskin..

Har förstått att 60 GB är den man ska köpa.. MEN.. ska man köpa den nya Svart/Vit eller den lite äldre 60 GB Photo?

Har hört att Svart/Vit inte riktigt håller kvalitén? stämmer detta?

Vad är det man ska tänka på?

Tittar oxå på att ev köpa den i Singapore el Hong Kong eller i USA.. eftersom de verkar vara mkt billigare där. Men tror då att ev garantier inte gäller? Kan man köpa garanti i Svedala?

Alla dessa frågor och mera senare :rolleyes:

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-02 09:55

det är klart att du ska skaffa den senaste 60BG video-iPoden. det är ju trots allt den senaste o bästa versionen.

inte mycket att disskutera. den senaste är den bästa. bara att köpa.

Apple har en World Wide Waranty, vilket betyder att det spelar ingen roll vart i världen du köpt den, garantin gäller ändå.

Ursprungligen av bertone:

Har förstått att 60 GB är den man ska köpa.. MEN.. ska man köpa den nya Svart/Vit eller den lite äldre 60 GB Photo?

lol den nya svart/vita ipoden vad jag vet så finns ingen ny svartvit ipod... du menar antagligen att chassit finns i svart och vitt men det låter som om du menar skärmen...

Också får jag lägga till att kvaliteten på G5 är bra så länge man skyddar den ordentligt mot repor. Köp mkt hellre en G5:a än en photo. Billigare, större skärm, bättre batteritid, mindre, lättare, video osv.

• Oregistrerad
  • 2005-12-02 18:38

Var lite osäker på world wide warranty, men nu fick jag det bekräftat
En kompis har handlat en 60gb svart i hong kong för 3200hkd, dock får jag inte den förns till jul :(.

1
Bevaka tråden