Söker jämförsbilder mellan Nano och G5 30GB

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-11-30 01:15

RÖSTA >EFTER< DU HAR LÄST DENNA POST!!!

JO det är så att jag är lite klyven i vad för mp3-spelare jag tänker köpa och mellan iPod:arna så står det mellan Nano och G5 30GB.

Positiva och negativa faktorer som gör mig klyven ang. köpet är:

Nano:
+ Liten, smidig
- Liten kapacitet, 4GB (rymmer inte ens hälften av all min musik, vill egentligen ha med iaf 8GB av min musik)
- Blir lätt repig? (kan iof förehindras av strumpa, skydd el. liknande)

G5 30GB:
+ Stor kapacitet (rymmer All min musik x3)
- stor, klumpig att ta med? (detta är anledningen till att jag vill ha bilder där Nanon on G5 30GB jämförs).

Vill därför ha bilder där Nano och G5 30GB finns på samma bild, gärna från många olika vinklar osv...

hur är det med er som har G5 30GB, upplever ni den smidig att ta med, får den lätt plats i byxfickan? (ryms t.ex. en mobil i samma ficka? vet att det kan variera rån byxa till byxa men på ett ungefär, ryms det i era fickor?) ^^

kan även tillägga att jag för närvarande har ca 10,5GB musik och att jag kommer använda den mycket då jag går; till fots, till och från skolan för att förse er med mer info för röstningen.
RÖSTA på den ni tycker passar bäst enligt de faktorer jag angett...

tack på förhand.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-30 13:37

du ska inte ha din iPod i samma ficka som mobilen. dels för att det repar men mest för att radiosignalerna i mobilen stör din iPod något enormt. finns en video om detta här på forumet.

• Medlem
  • 2005-11-30 18:57
Ursprungligen av m1kke:

du ska inte ha din iPod i samma ficka som mobilen. dels för att det repar men mest för att radiosignalerna i mobilen stör din iPod något enormt. finns en video om detta här på forumet.

ehh.. hmm... okej trist, får omplacera innehållet i fickorna då
har mob i ena fickan och nyklarna i andra... så då får nyklarna antingen repa mobilen eller iPoden ^^ :/

GLÖM INTE: huvudmålet med tråden var att få jämförsbilder mellan Nano och G5 30GB så skulle uppskatta om Någon kunde bifoga lite bilder med de båda spelarna från olika vinklar...

• Medlem
  • 2005-11-30 22:28

dagens I-landsproblem... orka bry sig bara köp den du själv vill ha, gå ner till en mac affär och titta på dem

skicka ett PM till någon av moderatorerna och fråga om jämförelsebilder.
Kolla även in iLounge där folk har skickat in otroligt många bilder, kanske finner du någon jämförelse?

• Medlem
  • 2005-12-02 01:10
Ursprungligen av OveR-:

dagens I-landsproblem... orka bry sig bara köp den du själv vill ha, gå ner till en mac affär och titta på dem

jo, jag har ju gjort det men vet ju inte vilken av dem jag vill ha!

tack för bildtipsen, ska kolla iLouge...

Ursprungligen av m1kke:

Du råkar inte veta vad tråden heter? sökte på både mobil och störningar men hitta inget.

Ursprungligen av El_Nando:

Du råkar inte veta vad tråden heter? sökte på både mobil och störningar men hitta inget.

Här finner du inlägget med länken

Ursprungligen av daniels:

Funkar inte.:confused:

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-30 23:18

Se där! Den som söker han finner!
Bra bilder du hittade, speciellt den sista gillade jag

när man kollar på bilderna tycker jag att den ser stor och klumpig ut, men de e inget man stör sig på (iaf inte jag) ja skulle nog bara mosa en nano om jag hade den..

1
Bevaka tråden