Överlever den mig?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har just nu en mini 4gb som är typ fylld till 95%... vill gärna ha en 5G 30GB... tror ni det blir värt det för mig? Jag älskar podcaster.. och skulle säkert kunna fylla på med lite video också... och all gô musik... (jag tror helt klart att jag kan fylla t.o.m. en 60GB)

Jag har läst reviewen av 5G iPods på ilounge.com och stör mig redan nu på att iTrip och tillbehör inte kommer funka.. och att den blir repig så lätt (ni skulle se min mini... har tappat den överallt.. riktig klumpfia).. skulle en 5g överleva med mitt slit-och-släng? eller ska jag vänta tills de fixar till den?

• Medlem
  • 2005-11-30 00:28
Ursprungligen av juleyah:

Jag har just nu en mini 4gb som är typ fylld till 95%... vill gärna ha en 5G 30GB... tror ni det blir värt det för mig? Jag älskar podcaster.. och skulle säkert kunna fylla på med lite video också... och all gô musik... (jag tror helt klart att jag kan fylla t.o.m. en 60GB)

Jag har läst reviewen av 5G iPods på ilounge.com och stör mig redan nu på att iTrip och tillbehör inte kommer funka.. och att den blir repig så lätt (ni skulle se min mini... har tappat den överallt.. riktig klumpfia).. skulle en 5g överleva med mitt slit-och-släng? eller ska jag vänta tills de fixar till den?

jag har haft min iPod i veckor utan att den fått en enda repa, men det kan vara tack vare min invisible shield som jag satt på visserligen gick iPoden sönder, vet inte vad som låg bakom det, men nu har jag en ny och satte på skyddet på den istället

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-30 09:40

iTrip kommer snart/finns redan ute till G5

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-30 13:40

jag har en iTrip och en annan FM-sändare (tillverkad av Belkin) som funkar lika bra, men den har egna batterier och drar därmed inte ner batteritiden på iPoden. en annan fördel är att det bara är en stereokabel som behöver kopplas in i maskinen, med andra ord så kan du använda den till alla mp3/cd/kasett-osv. jag rekomenderar den bra mycket bättre än iTripen. dessutom så kostade min i iTrip 400:- och min andra FM-sändare bara 99:-

Tack så mycket för alla svar! Rusar genast iväg och beställer över nätet!

1
Bevaka tråden