En sista check bara...

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kommer antagligen köpa en Nano imorgon, vill bara reda ut ett par saker.

Problemet med repor har Apple blivit stämda för. Finns det någon chans att man modiferar kommande utgåvar av produkten så de blir mer reptåliga? Annat materiel etc?

Ska köpa en 2 GB, fick höra av en kompis att dom antagligen kommer i 6 / 8 GB efter jul, finns det någon sanning i det uttalandet?

Har även beställt ett iSkin Nano Duo Clear/Clear, någon som har erfarenhet av detta skinn? Kanske något annat rekommenderas?

Tacksam för svar!

Att bli stämd är inte på nåt sätt ett fel verkligen begåtts. Särskilt inte när det gäller det underbara landet USA.

Men däremot finns det ju anledning att tro att Apple byter material med anledning av all dålig publicitet de fått. Men om det sker om en månad eller ett är eller nånsin vet ingen här på forumet.

Du ska nog inte lyssna så mycket på din kompis. 6/8GB kommer nog säkert efter jul om man med efter jul menar några månader senare.

Ursprungligen av Rickard A:

Att bli stämd är inte på nåt sätt ett fel verkligen begåtts. Särskilt inte när det gäller det underbara landet USA.

Nä, eller hur. Är det inte nagra (ganska manga ar sen) inbrottstjuvar som stämde husägarna för att dom blev skadade av glassplitter i deras öppna spis? Helt jävla sjukt, skulle jag göra inbrott skulle inte jag stämma husägarna.

• Medlem
  • 2005-11-28 21:53
Ursprungligen av Vikst3r:

Kommer antagligen köpa en Nano imorgon, vill bara reda ut ett par saker.

Problemet med repor har Apple blivit stämda för. Finns det någon chans att man modiferar kommande utgåvar av produkten så de blir mer reptåliga? Annat materiel etc?

Ska köpa en 2 GB, fick höra av en kompis att dom antagligen kommer i 6 / 8 GB efter jul, finns det någon sanning i det uttalandet?

Har även beställt ett iSkin Nano Duo Clear/Clear, någon som har erfarenhet av detta skinn? Kanske något annat rekommenderas?

Tacksam för svar!

Om detdär med 6/8 GB stämmer så lägger jag mina idéer på hyllan ang. mp3-köp ett tag och väntar på 8GB-arn isf xD

• Medlem
  • 2005-11-28 22:38
Ursprungligen av Appoc:

Om detdär med 6/8 GB stämmer så lägger jag mina idéer på hyllan ang. mp3-köp ett tag och väntar på 8GB-arn isf xD

Varför inte vänta några år då? Finns säkert Ipod Nano som har digitalkamera, videofunktion etc etc... Teknologin går alltid frammåt, köp nått idag så är det gammalt inom 3 månader.

Ursprungligen av JGG:

Varför inte vänta några år då? Finns säkert Ipod Nano som har digitalkamera, videofunktion etc etc... Teknologin går alltid frammåt, köp nått idag så är det gammalt inom 3 månader.

ohhh videofunktion, fatta häftigt..men tror de kommer dröja några år innan dess:P

• Medlem
  • 2005-11-29 00:43
Ursprungligen av JGG:

Nej tack, är bara ute efter utrymmet...
anledningen till att jag inte skaffar nano är att min musik får inte plats, vill ha med iaf 8GB utav min musik...

och anledningen till att jag inte skaffat 30GB-arn är för att den verkar stor och klumpig att ha med sig, så skulle uppskatta om någon kunde lägga upp bilder med enbart nanon och 30Giggarn från olika vinklar (i samma bild naturligtvis) så att jag ser om det är någon större skillnad..

Tjo, varför ta 2giggaren? När man ändå lägger ut så mycket pengar så är 500:- för 2Gb ett högst överkomligt pris. Förmodligen kommer nanon i en fetare version om några månader, men det är svårt att uttala sig om när. Väg istället de månader du får gå utan mp3spelare mod de extra gigabyten (om de överhuvudtaget kommer!)

Blev 2GB för jag lyssnar aldrig på mer än 500 låtar, kändes som pengar i sjön. Köpte en Invisible Shield också så nu ska den väl inte blir repig.

PS. Helvete vad snygg den är

1
Bevaka tråden