Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

e de värt??

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

tjenare!!!!!
är alla tillbehör nödvändiga och prisvärda????
om det finns nåt tillbehör du tycker e bra skriv gärna tillbaka med pris också (om du vet priset)
tackar!!!!!!!!

Varför göra ÄNNU en tråd om detta? Räcker inte den du redan gjort om detta ämne?

Om tillbehörer är nödvändiga beror ju helt på vad man har för någon användning för dem.

Det finns redan en uppsjö av trådar med innehåll av tillbehör, osv. Sök lite, så bör du hitta något som intresserar.
Din fråga om "alla tillbehör är prisvärda" är nog lite väl bred, eftersom alla tillbehör är oberäkneliga.
Btw, skippa de där sista femtioelva utropstecknen, det räcker gott och väl med 1.

Ursprungligen av ipod_master:

tjenare!!!!!
är alla tillbehör nödvändiga och prisvärda????
om det finns nåt tillbehör du tycker e bra skriv gärna tillbaka med pris också (om du vet priset)
tackar!!!!!!!!

GRATTIS du är månadens mest irriterande nykomling med dina ändlösa, meningslösa, upprepade trådar.

Ursprungligen av Se[BBB]e:

GRATTIS du är månadens mest irriterande nykomling med dina ändlösa, meningslösa, upprepade trådar.

Hahaha
*Och inlägget jag precis skrev var nog ett av veckans onödigaste*

Ursprungligen av ipod_master:

tjenare!!!!!
är alla tillbehör nödvändiga och prisvärda????
om det finns nåt tillbehör du tycker e bra skriv gärna tillbaka med pris också (om du vet priset)
tackar!!!!!!!!

Tagga ner...

Ursprungligen av Jackman:

Tagga ner...

Exakt, det är inte korrekt svenska med så många fråge- och utropstecken efter varandra, två är max... :rolleyes:

Ursprungligen av bengan_fbk:

Exakt, det är inte korrekt svenska med så många fråge- och utropstecken efter varandra, två är max... :rolleyes:

Sant, fast det är klart, han kommer ju från Luxembourg, så det är inte så konstigt... Haha!

hahahaha

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-11-27 18:10

ja de var otroligt vilka okonkreta och upprepande trådar killen skapar!

TA BORT!

Word!!!

killar ta de lungt.. han är ju bara 13 år, okej jag e bara 14.. lr 14 och 1 halvt om man ska va exakt:P men jag håller med..

första gången jag skulle göra ett inlägg här så tänkte jag skriva i den stilen men kom på att det var ett seriöst forum

Ursprungligen av datorn:

första gången jag skulle göra ett inlägg här så tänkte jag skriva i den stilen men kom på att det var ett seriöst forum

hahahahahaha mycket seriöst Men en sak är oseriös: inga mods eller admins bryr sig om nån frågar samma fråga 20 gånger i olika trådar eller om meningslösa trådar som denna.

Vad har det med saken att göra?
Man borde förstå att om man är medlem här så ska man försöka hjälpa till med att hålla en hög standard på hemsidan så även om man är 13 år (vilket jag själv är).

EDIT: Jag svarade wezztar.
Glömde skriva det.

1
Bevaka tråden