vilken ipod ska jag köpa??

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej! jag ska köpa en ny mp3!
fast jag vet inte vilken jag ska köpa tror 30gb (svart) :rolleyes:

Att alla som frågar sig detta måste skapa en ny, egen tråd!

Vilken du vill ha beror ju på dina behov, titta på Apples hemsida och jämför lite mellan de olika modellerna så kommer du förhoppningsvis fram till vilken iPod som passar just dig.

Lycka till!

tack!

har du någon erfarenhet om vilka ipods som e prisvärda osv??

tack!

Ursprungligen av ipod_master:

du heter ipod master men vet inte vilken ipod du ska köpa låt mig glatt skratta HAHAHA!

• Medlem
  • 2005-11-28 21:43
Ursprungligen av Kompisen:

du heter ipod master men vet inte vilken ipod du ska köpa låt mig glatt skratta HAHAHA!

haha tänkte samma sak xD

btw. har lite samma problem, vet ej vilken jag ska köpa, 30GB el. Nano...
Jag har 10GB musik, vill hälst kunna ha med 8GB av dem men Nanon räcker ej till, däremot är nanon snyggare och smidigare att ta med så är lite klyven, är 30GB:arn så mycket större?
sökt men inte hittat några bra bilder där Enbart Nanon och 30GB:arn (G5) jämförs... vill se dem jämföras i många olika vinklar... Någon som kan 'provide':ea mig med det?
skulle uppskattas oerhört.. tack.

Köp Nano, in med linux, sen är den helt underbar

Ursprungligen av ipod_master:

För tusan alltså! Hur i h-e vill du att vi ska veta vilken ipod som passar dig? Vi vet ju inte hur mycket musik du har, vilka krav du har på storlek, om du vill kolla film, om du vill jogga med ipoden och allt annat. Det är bara du som kan välja ut din iPod. Om jag ska ge tips så skulle det vara köp nano istället för mini ifall du funderar på det.

Men om det är någon särskilt ipod-modell som du har fastnat på, så för all del, köp den.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-29 14:56

sök på forumet så hittar du bilder på nanon o g5an bredvid varandra

1
Bevaka tråden