Rädd!

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är rädd för att min älskling ska bli repig efter köpet som sker nu till helgen troligen (nano). Jag är samtidgit väldigt rädd för att köpa invisible shield då många här på forumet har tyckt at det blir dåligt och att den kan gå sönder osv när man måste andvända vatten. Vill köpa Martin fields skydd (som invisble shield) men farsan är tveksam att köpa på kreditkort ifrån asien. Tycker ni att jag ska köpa ett invisible shield iaf? Eller ska jag på något sätt försöka få tag i ett martin field skydd ?

Det du kan göra är att köpa en bärpåse. Då är ipoden väl skyddad i fickan och om den nu faller mot varken, plus att du kan smeka dens ickreptåliga hölje utan att njutningen förstörs av något klistermärke.

En socka kanske funkar iaf ett tag tills det blir lättare att få tag i Martin fields skydd!

Ursprungligen av OlleKrull:

En socka kanske funkar iaf ett tag tills det blir lättare att få tag i Martin fields skydd!

fan vad sockorna är fula

• Medlem
  • 2005-11-24 19:54

Jag har min G5:a liggande i fodralet som följer med, och det har fungerat bra tycker jag. Jag har iofs fortfarande kvar plasten på framsidan och det lär väl också skydda litegrann

mvh Manor

Jag har min dryga en veckas G5:a liggande överallt där jag behöver den. Innerfickan på jackan, byxfickan, skrivbordet, på golvet vid sängen, på diskbänken mm. mm. och har inget shield överhuvfudtaget.
Å se på sjuttsingen den är repig som fan. Men det är ju risken med att använda ett bruksföremål.

Nån som vet nån bra butik att köpa martin fields skyddet från?

Läste att det var svårt att sätta på martin-skyddet snyggt utan bubblor, damm, osv. Köpte en screenprotector till min SE S700i och det blev jättebra! Tog ett par försök men tillslut satt den bra utan fula bubblor. Men det var inte en Martin-screenprotector, vet inte om det är någon skillnad på de olika märken hur svåra dom är att sätta på.

Lästa på Martin-skyddens hemsida att de inte klarade svåra repor, tyckte det verkade skumt och letade upp det här istället: http://www.pda-now.com/ tror de va de ja har till min s700. Det har fungerat grymt bra. Får bli en sån till min iPod video när ja köper den till jul!

Jag har haft min G5 i ett par veckor och den har inga repor. Den har bott i sin socka hela tiden. Jag har mer problem med fettfläckar....

1
Bevaka tråden