Köpa Ipod Mini.

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej. Vet ni vart man kan köpa Ipod Mini's i stockholm nu?
Finns det några innan jul, eller är det helt 'kört'?

/ Mikaela

Ursprungligen av Ipod_flickan:

Hej. Vet ni vart man kan köpa Ipod Mini's i stockholm nu?
Finns det några innan jul, eller är det helt 'kört'?

/ Mikaela

köp nano

Nää, köp mini på: www.teknikmagasinet.se Den är gjord i aluminium och inte i repkänsig plast (Mycket bättre)

Ursprungligen av guggla:

Nää, köp mini på: www.teknikmagasinet.se Den är gjord i aluminium och inte i repkänsig plast (Mycket bättre)

Finns inga ipod mini på teknikmagasinet.se

Ursprungligen av guggla:

Det är sant. Men man får köpa Invisible Shield också. Nanon är ändå mycket bättre än Minin.

Det borde finnas i Teknikmagasinets affärer för där köptes min för ca 3 månader sedan....

Ursprungligen av thecrazy88:

Det borde finnas i Teknikmagasinets affärer för där köptes min för ca 3 månader sedan....

Det händer ganska mycket på 3 månader. För tre månader fanns väl inte ipod minis ersättare?

Jag fick reda på att Nanon fanns samma dag som jag fick min Mini....

Det är ju möjligt att de inte säljs alls längre..

Jag skulle inte köpa nanon.. Då köper jag hellre en Mini. Helst skulle jag köpa en G5

För några dar sen fanns det ett par Ipod Mini på Pc-city uppe i Infracity i Upplands Väsby. Detta var dock retur-ex som blivit reparerade eller återlämnade av nån anledning. Priset var om jag inte minns fel 1400:- Alla garantier var tydligen precis som vid köp av en ny.

/Daffy

Köp min.
Kolla i sälj forumet!

• Medlem
  • Nordmaling
  • 2005-11-23 00:28

Här har du storlek & färg på dom som finns kvar uppe på NK Musik & Nöje

4GB

Blå
Rosa

6GB

Grön