Ipod 30gb slut i hela Stockholm....

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag undrar om det är någon som vet varför det inte finns en enda Ipod 30gb i hela Stockholm? Har apple slut på sitt lager eller vad är det som händer?

HELP ME

Ursprungligen av PodPilot:

Jag undrar om det är någon som vet varför det inte finns en enda Ipod 30gb i hela Stockholm? Har apple slut på sitt lager eller vad är det som händer?

HELP ME

Svar: Ja

De har nog slut på sitt lager, ja. De säljs som smör i solsken och apple store på nätet är prioriterat.

Onoff har på sitt internet lager.. tar två dagar att få den..

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-21 23:17

varför inte beställa på apple.se (köp gärna genom reklamen här på sidan:))? under 1v verkar det ligga på nu?

Ursprungligen av xtrem:

varför inte beställa på apple.se (köp gärna genom reklamen här på sidan:))? under 1v verkar det ligga på nu?

Var det inte förbjudet att uppmana till att klicka på länkarna/reklamen på sidan?!
Har för mig att Björnström har nämt det någongång..

Ursprungligen av xtrem:

Man kan ju lika gärna köpa på Onoff, då dom tillochmed är billigare..

• Medlem
  • 2005-11-23 00:42
Ursprungligen av wunderbaren:

Man kan ju lika gärna köpa på Onoff, då dom tillochmed är billigare..

Marginellt.

• Medlem
  • Nordmaling
  • 2005-11-22 11:27

HELP ME

NK Musik & Nöje har på lager.

HELP ME

Jag köpten en idag på Onoff Sveavägen, 3190:- Du kan kolla lagerstatus i alla butiker på deras sajt.

Skall införskaffa en Svart 30GB imorrn, har tänkt gå till humac och köpa, vad tror ni om tillgängligheten?

Haha, snacka om tur, verkade som om det vart slut överallt.
Ringde NK och dom hade på lager, köpte en svart 30GB.
3295kr.

Onoff har ipods på lager i hela stockholm...

1
Bevaka tråden