Köpa Ipod 30GB fast video är ointressant?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Jag går i köpartankar, vill ha en Ipod. Vill ha en som rymmer en del och såg den nya 30GB med video och annat. Nu är jag inte intresserad av att kunna se video i min Ipod, är det ändå denna som gäller eller finns det smartare alternativ?

Ska man alltid köpa från Applestore eller spelar det ingen roll?

Tack på förhand.

Mvh
Bengt

• Oregistrerad
  • 2005-11-21 12:01

Jag har själv uppgraderat från en tredje generationens iPod (40 GB) till en svart video iPod på 30 GB. Detta gjorde jag för att få en lättare och tunnare iPod med längre batteritid. Plus att den är svart Men själva videofunktionen är inget jag kommer att använda särskilt ofta. Möjligen på långa resor där jag inte har med mig min iBook. Så, köp den iPod som har tillräcklig lagringskapacitet för dina behov... det är mitt råd!

Var du handar spelar ingen roll eftersom du har samma rikstäckande garanti från Apple oavsett var du köpt den. MEN, det kan vara stört omöjligt att få tag i 60 GB-varianten "över disk" nu före jul, varför beställning från Applestore rekommenderas i det fallet eftersom Apple tenderar att leverera till Applestore-kunder före återförsäljarna.

Ursprungligen av bengelito:

Hej,

Jag går i köpartankar, vill ha en Ipod. Vill ha en som rymmer en del och såg den nya 30GB med video och annat. Nu är jag inte intresserad av att kunna se video i min Ipod, är det ändå denna som gäller eller finns det smartare alternativ?

Ska man alltid köpa från Applestore eller spelar det ingen roll?

Tack på förhand.

Mvh
Bengt

Som Steve sa, video är bara en bonus Vill man inte ha den funktionen så fine.

Bryr du dig inte ett skit om bild och video funktion så ska du kolla in Sony's nya skapelser. Dom är otroligt snygga och slår ipod i hästlängder när det kommer till batteri.

• Medlem
  • 2005-11-21 23:14
Ursprungligen av homeboy87:

Bryr du dig inte ett skit om bild och video funktion så ska du kolla in Sony's nya skapelser. Dom är otroligt snygga och slår ipod i hästlängder när det kommer till batteri.

SUPPORTA INTE SONY FÖR I HELVETE. BOJKOTTA!!!!!!!

Jag tog en Ipod 30GB (G5), wohoo, den är på väg!

Ursprungligen av bengelito:

Jag tog en Ipod 30GB (G5), wohoo, den är på väg!

svart eller vit?

1
Bevaka tråden