iPod med kamera

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

funderar på att köpa en iPod, men skulle gärna vänta tills det kommer en med inbyggd kamera. Nån som har nån aning eller indikation på om det skulle kunna vara aktuellt inom en snar framtid?

/erik

Inte för att jag vill verkar pessimistisk men tänker du vänta till iPoden får inbyggd kamera lär du få vänta.

Nån aning eller indikation finns inte såvitt jag vet. Tror ingen annan känner till nåt heller.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-14 21:55

Något jag kan tänka mig är att Apple släpper ett tillbehör med en kamera, dock tror jag inte på den idén heller och måst ehålla med Rickard.

Får väl bli w800i istället...

Ursprungligen av råddan:

Får väl bli w800i istället...

Mmm, det är ett bra val!

Kör själv med en sån och är grymt nöjd, är du dock bara ute efter bildkvalité ska du köpa en BRA digitalkamera, Canon 350D eller nåt

Nåja, detta är ett iPod-forum!

jag har min ipod för att lyssna på musik med ;D

Kamera... Varför? Jag har min Dimage X60 för bilder, funkar helt super..

Hmmm... frågan är väl... finns det ett behov av en kamera? Mkt tveksamt. Folk kommer snarare att ha en kamera i mobilen eftersom du då kan skicka bilder till kompisar mm. iPod är en mediaspelare och kommer nog så att förbli.

• Medlem
  • 2005-11-30 00:33

vadå? jag har ju kamera i min iPod, lite silvertejp och en finepix F401, perfekt resultat! lite stor klump att ha i fickan men sånt får man ta

1
Bevaka tråden