Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

PUB

Tråden skapades och har fått 45 svar. Det senaste inlägget skrevs .

På plaza ikväll.
Klockslaget är inte fastställt, eftersom Jon inte behagat att ge ut det än. Titta in hit under dagen dock, ni kommer hitta svaret här.

Det blir en opretatiös kväll med lite nya prylar, men framförallt en massa snack över en bägare eller två.

Väl mött.

Nu är vi på Plaza.... Klockan är 21.02 vi är säkert kvar nån timme...
Bild kommer, ölen är god...

Fan, jag kunde inte komma. Men jag kommer nästa gång.

  • Medlem
  • 2002-10-24 21:49

synd att tid och plats inte kom ut tidigare. webservern har varit oåtkomlig nästan hela kvällen. kanske har funkat de senaste 30 min...

hmm

Ja det var ju otroligt olyckligt att Skanova lyckades få sina kablar avgrävda precis ikväll. Nu blev vi bara fem pers, med det var trevligt lika fullt! Men nästa gång ska vi vara fler, helt klart!

Totalt 5 personer letade sig dit, trots missödet med kabelbrottet som störde 99mac.com mellan 14.00--21.00 idag.

Jag, Daniel Eriksson (moderator), Micke W (moderator), Adrian B och hans polare Pär (också medlem här, dock lite inaktiv) pratade om allt från datorer i Zimbabwe till att kvällens musikartister definitvt var roten till problemen med vår Airport-mottagning.

Bildreportaget och mer skvaller kommer publiceras i Nyhetsforumet under morgondagen.

Tack allihopa som kom, jättekul att träffas!

Satsar på och försöka komma nästa gång, om inte studierna sätter käppar i hjulen då också.

Mikael "Mie": Menar du att skolan går föra en träff med oss?????

Tack för en trevlig kväll. Maken till otur har man aldrig varit med om. Men det var en slow-start som inte var så dum i alla fall. Vi hann planera lite inför nästa gång. Då blir vi många och kommer ha lite mer grejjer att visa upp också.

[ 25 Oktober 2002, 08:45: Meddelandet ändrat av: Daniel Eriksson ]

Synd jag inte var där, hade jag fått reda på det lite innan så hade man kanske dragit ner. Men man är väl för inaktiv på 99mac just nu för att märka det

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Jon Adolfsson:
Bildreportaget och mer skvaller kommer publiceras i Nyhetsforumet under morgondagen.

..hmm.. jag har inte sett något ännu..

/M

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Daniel Eriksson:
Mikael "Mie": Menar du att skolan går föra en träff med oss?????

Ja, den här gången fick studierna gå före. Satsar på och komma nästa gång istället, är nog lugnare med studierna då.

  • Medlem
  • 2002-10-26 15:10

Ni kan ju hoppa på RG-Line o komma över till Vasa oxå. En ensam PowerBook-användare står med säkerhet o hälsar er välkomna

  • Medlem
  • 2002-10-26 16:00

Fna, jag kunde inte heller. Var tvungen att göra klart två labbar. Men jag kommer nästa gång!

  • Medlem
  • 2002-10-27 10:48
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Micke W:
Tyvärr är Peder inte kvar på Plaza!
Jag skulle dock kunna höra med honom om han skulle kunna fixa nåt i alla fall. Man kanske skulle sitta uppe vid konferansen till att börja med eller kanske i ett mindre konf. rum.

Men, är man sugen på att surfa med Homerun så kan man köpa ett dygnskort, 99.- tror jag. Man kan ju dela på det, tyvärr går det säkert inte att vara inloggade samtidigt. Men lite "Livebilder" åt Fjollträskarna kan vi ju fixa. Jag har tillgång till Homerun...

Kom ihåg att Peder körde en Powermac G4 sist jag såg honom när han var på besök på Nyheternas Tryckeri på Kungsgatan

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Jon Adolfsson:
Bildreportaget och mer skvaller kommer publiceras i Nyhetsforumet under morgondagen.

Inga bilder och skvaller?

Det är Jon vi väntar på. Gissar att det är han eller Micke som sitter på alla foton.

Bevaka tråden