Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sprängde lurarna (med volymspärr!)

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sådär, efter ett par dagars hård lyssning har jag märkt att basen slår igenom på högre volymer.

Nu upplevde jag aldrig volymen som särskilt hög, och var i färd med att ta bort volymspärren.

Nu tvekar jag. Vilka lurar för under 300:- klarar hög volym, gärna den volym man uppnår utan spärren?

(In-ear är ett måste!)

Ursprungligen av sternstuff:

Sådär, efter ett par dagars hård lyssning har jag märkt att basen slår igenom på högre volymer.

Nu upplevde jag aldrig volymen som särskilt hög, och var i färd med att ta bort volymspärren.

Nu tvekar jag. Vilka lurar för under 300:- klarar hög volym, gärna den volym man uppnår utan spärren?

(In-ear är ett måste!)

Ptjaa...

Koss the Spark/Plug? Annars har jag hört att Sony EX71 ska vara grymma in-ear-lurar!

Ursprungligen av Jackman:

Ptjaa...

Koss the Spark/Plug? Annars har jag hört att Sony EX71 ska vara grymma in-ear-lurar!

Polarn aklagar på att The Plugg blir så jävla saggiga, men det kanske är de som inte tvättar öronen tillräckligt ofta? Har även hört väldigt mycket klagomål på koss bass, det blir helt enkelt för mycket? Men spark kanske ör tillverkade i trevligar material?

Ursprungligen av sternstuff:

Polarn aklagar på att The Plugg blir så jävla saggiga, men det kanske är de som inte tvättar öronen tillräckligt ofta? Har även hört väldigt mycket klagomål på koss bass, det blir helt enkelt för mycket? Men spark kanske ör tillverkade i trevligar material?

Har inte heller hört så mycket positivt om The Plug. Hade nog hellre satsat på ett par svarta EX71, dem har jag hört bra mycket godare om.

Äger själv ett par lurar som liknar EX71 väldigt mycket - är grymt nöjd med dem!

EDIT// Hittade ett test av dem här på iPod.se!

http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=43902

  • Medlem
  • 2005-11-20 16:53

Jag hade ett par the plug köpte till ett par extrakuddar som ser ungefär ut som likmaskar och jag tyckte dom var helt okej.
Dom gick dock sönder efter ett tag

skippa pluggen och köp Creative Ep630 de är kanonbrta och kostar 299 på teknikmagasinet, finns billigare på webhallen, men det är ju alltid sån jävla kö där!

Sparkplug är ett bra köp om du har ont om pengar. Från vad jag ahr upplevt så är basen inte lika horribel och dominerande som Koss the plug.

1
Bevaka tråden