60GB Ipod G5 omöjlig att hitta?

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-11-04 08:25

Står i kö för en 60GB Ipod G5 på Humac i Västermalmsgallerian på Kungsholmen. Har ringt runt till flera återförsäljare och får hela tiden samma svar - de vet inte när de får in en.

Är det NÅGON som lyckats få tag på en?

• Medlem
  • 2005-11-04 08:48
Ursprungligen av freppa:

Står i kö för en 60GB Ipod G5 på Humac i Västermalmsgallerian på Kungsholmen. Har ringt runt till flera återförsäljare och får hela tiden samma svar - de vet inte när de får in en.

De som har fått tag på en har köpt dem från apple store. Jag tror inte någon butik i Sverige har fått in dem än, utan man får isf köpa dem online

ja har fått tag på en ipod kolla på Teknikmagasinet.

Ursprungligen av cwolf:

De som har fått tag på en har köpt dem från apple store. Jag tror inte någon butik i Sverige har fått in dem än, utan man får isf köpa dem online

Ursprungligen av freppa:

Nä du det tar allt lite längre tid innan tredjepartsförsäljare får in dem. Men jag såg faktiskt att OnOff visade dem i sitt produktblad idag.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-04 10:58

Jäpp, tydligen har 5G gått åt mer än Apple förväntade sig. Apple Store får självklart första tjing eftersom de bokas direkt från fabriken där.

Tror leveransdatum till butik i sthlm ligger 2-3 vekor in i november. Så gå in på apple store och beställ din egen.

• Medlem
  • 2005-11-04 21:36
Ursprungligen av freppa:

dem finns i göteborg, fast slutsålda, och 40 pers står på kö..

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-11-05 00:01
Ursprungligen av OveR-:

dem finns i göteborg, fast slutsålda, och 40 pers står på kö..

Då finns de ju inte i GBG, eller hur?

Finns i HongKong :-)

Om det är så svårt att få tag i en i Sverige så köper jag den här HK.
Jag är på tjänsteresa i Hongkong. Kommer nog att köpa den (iPOD 60GB, Svart) om någon timme.
Priset ligger på 3200 HKD (ca 3300 SEK).

/jimsan

Jag vet att att megastore PUB fick in enbart nåra 60gigare ipods i torsdags, alltså inga 30gigare. Stor chans att dom finns kvar då dom vanligtvis bara säljer skivor i PUBaffären, vem går dit å kollar efter ipods liksom?

• Medlem
  • 2005-11-06 18:53

men 30gb finns ju! räcker inte det? behöver man verkligen 60gb?

Jag var förbi Västermalmsgallerian (Kungsholmen, Stockholm) i lördag och köpte en 30GB, de hade flera 60GB på hyllan och det verkade inte som om de var reserverade (men jag är inte helt säker).

• Oregistrerad
  • 2005-11-07 08:37
Ursprungligen av coffee:

Jag var förbi Västermalmsgallerian (Kungsholmen, Stockholm) i lördag och köpte en 30GB, de hade flera 60GB på hyllan och det verkade inte som om de var reserverade (men jag är inte helt säker).

Vad du såg var generation 4 av Ipod. De har dessa i överflöd. Jag vill ha generation 5.

Jaxos: Jag har kodat alla mina CD's i 320 kbit. Jag har idag cirka 40gb musik...

Beställde min Svarta G5 60gb på apple.se för exakt en vecka sen.

Kl 04:10 va den "Out for delivery" i Malmö.
Dock så bor jag inte i malmö. jag bor i Kalmar.. ca 40mil.. Men det borde den lilla
budnissen hinna åtminstone till kl 12 ju

Make that: Jag har den i min hand Eller snarare på bordet framför mig, vågar inte ta i den, dne kommer ju bli nertummad på 0.4sekunder Tjockare än jag föreställde mig.. men iofs så äre ju 60gb

Och att man fick VITA lurar till sin SVARTA Ipod tycker jag är lite lustigt Men den är vrålläcker i vilket fall

• Medlem
  • Nordmaling
  • 2005-11-11 01:00

NK Musik & Nöje har 60 GB Vita, 30GB Vita & Svarta på Lager.

Dem finns i inwarehouse i sthlm, ligger vid birgerjarlsgatan. Ett jätte trevligt ställe. Köp inget från onoff iaf hatar deras skit affärer, dem säljer bara begagnade saker och är jävligt otrevliga

Alltså den här tråden är ganska gammal.. Nu finns ju iPodarna överallt..

1
Bevaka tråden