iPod 5g Fellevererad?!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-10-27 07:10

Okej, steg upp tidigt i hopp om att se goda nyheter om min kommande iPod 5g som har varit på resande fot.

Ser till min förvåning att den är delivered... i örebro?! Jag bor i Umeå och mitt paket var till mig men det slutade i händerna på nån i Örebro som kallar sig A. Johansson.

Nu har jag ringt till TNT och dom säger att dom hoppas det står fel på deras hemsida och dom skulle ringa upp mig. Jag förstår helt ärligt inte alls vad dom gör, hur i h-vete kan man leverera ett paket till fel person i totalt fel stad, det är ju ren idioti.

Så nu får vi hoppas att TNT skärper sig och ringer upp mig för jag vill inte att nån jävla A. Johansson ska öppna och leka med min iPod innan jag gör det.

jag skriver väl snart med resultat från denna katastrof

Mvh Simon

• Medlem
  • 2005-10-27 08:28
Ursprungligen av mega:

Okej, steg upp tidigt i hopp om att se goda nyheter om min kommande iPod 5g som har varit på resande fot.

Ser till min förvåning att den är delivered... i örebro?! Jag bor i Umeå och mitt paket var till mig men det slutade i händerna på nån i Örebro som kallar sig A. Johansson.

Nu har jag ringt till TNT och dom säger att dom hoppas det står fel på deras hemsida och dom skulle ringa upp mig. Jag förstår helt ärligt inte alls vad dom gör, hur i h-vete kan man leverera ett paket till fel person i totalt fel stad, det är ju ren idioti.

Så nu får vi hoppas att TNT skärper sig och ringer upp mig för jag vill inte att nån jävla A. Johansson ska öppna och leka med min iPod innan jag gör det.

Mvh Simon

Fan va surt.... hoppas jag slipper va me om det.... sitter hemma och väntar på min nu...

Ursprungligen av mega:

Mvh Simon

Det stod lika för mig på hemsidan, när jag hade beställt min Nano. Levererad i Örebro och jag bor i Östersund. Det fungerar som så att de inte har TNT här i lite nordligare breddgrader, så då skickar de med en annan transportfirma. Lite fult att det står att den är levererad på deras hemsida bara. Skulle kännas något mer tryggt om det stod "Vidarebefodrad", eller liknande. Så ta det lugnt och vänta någon dag till

• Oregistrerad
  • 2005-10-29 16:43

Ah deras databas var mongo så det stod örebro istället för umeå, och A. Johansson hetter chauffören som skrev på själv och la paketet i brevlådan.

Den var nog levererad till "nästa" förtetag i örebro...

Det ordnar sig!
TNT eller vem som nu transporterar paketet ansvar nog för det...

1
Bevaka tråden