Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mycket bra leveranstid från iStuff.se

Tråden skapades och har fått 20 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-10-26 17:46

Igår bäställde jag en iPouch från iStuff.se som min nano ska få krypa ner i när den kommer från Japan. iPouchen kom ca 22 timmar efter beställningen vilket är en lagom leveranstid om du frågar mig :D. Kan starkt rekomendera iStuff.se, verkar vara en trevlig sida.

Är det någon som vet om personalen på Apple har tagit semester eller? Det går ju allt utom snabbt iaf, har väntat aldeles för länge nu.

Men som sagt.. bra leveranstid från iStuff!!

Mvh

Jo, det går väldigt snabbt när de har fått pengarna

Ni som har beställt därifrån, fungerar det smidigt och bra att betala med kreditkort?

Ursprungligen av Footoz:

Ni som har beställt därifrån, fungerar det smidigt och bra att betala med kreditkort?

mycket bra, inga problem

Jag beställde precis ett zCover därifrån, sedan fick jag 3 mail av dem. Det första var en orderbekräftelse. Det andra var att min order var bekräftat. Det tredje var att produkten var packad. Det tog alltså cirka 5 sekunder för dem att paketera mitt paket.

  • Oregistrerad
  • 2005-10-27 21:40
Ursprungligen av Footoz:

Jag beställde precis ett zCover därifrån, sedan fick jag 3 mail av dem. Det första var en orderbekräftelse. Det andra var att min order var bekräftat. Det tredje var att produkten var packad. Det tog alltså cirka 5 sekunder för dem att paketera mitt paket.

samma för mig... det var lite skillnad när jag beställde från Apple

Jag har fått mitt zCover nu och kan meddela att jag är mycket nöjd.

Ursprungligen av Footoz:

Jag har fått mitt zCover nu och kan meddela att jag är mycket nöjd.

har du bild på den när den sitter på din ipod ?

  • Medlem
  • 2005-10-30 10:10

Även jag är mycket nöjd! Rekomenderas!

Jag beställde en Moshi Ipouch vit i lördag och får dom på tisdag ;D

jag köpte is på postförskott, beställde kring 11 på dagen och dagen efter klockan 4 på kvällen fanns den att hämta ut på servicestället. Går nog fortare om man betalar i förskott.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-02-06 16:02
Ursprungligen av flippen88:

jag köpte is på postförskott, beställde kring 11 på dagen och dagen efter klockan 4 på kvällen fanns den att hämta ut på servicestället. Går nog fortare om man betalar i förskott.

4 på kvällen???????;)

Ursprungligen av flippen88:

jag köpte is på postförskott...

Ha! Hur går det till när man beställer is på förskott? Smällter den inte på vägen? :rolleyes:

  • Medlem
  • 2006-02-06 18:41
Ursprungligen av daniels:

Ha! Hur går det till när man beställer is på förskott? Smällter den inte på vägen? :rolleyes:

Haha klockrent!:cool:

  • Oregistrerad
  • 2006-03-07 21:56
Ursprungligen av daniels:

Ha! Hur går det till när man beställer is på förskott? Smällter den inte på vägen? :rolleyes:

Hahaha f*n va roligt;)

Nu till min fråga, ja skulle beställa från istuff.se men när ja skulle betala och slå in mitt kreditkortsnummer så fanns det inget ställe att välja att betala med kreditkort eller slå in nummret. Är det någon som har samma problem eller bara kan prova och se om det blir lika dant för er?

Ursprungligen av fahl:

Hahaha f*n va roligt;)

Nu till min fråga, ja skulle beställa från istuff.se men när ja skulle betala och slå in mitt kreditkortsnummer så fanns det inget ställe att välja att betala med kreditkort eller slå in nummret. Är det någon som har samma problem eller bara kan prova och se om det blir lika dant för er?

Står på första sidan att de bygger om kortbetalningen, var varit så hela veckan. Inte vidare snabbt jobbat.

  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2006-03-11 18:26
Ursprungligen av bstark:

Står på första sidan att de bygger om kortbetalningen, var varit så hela veckan. Inte vidare snabbt jobbat.

Finns ju alltid www.ishop.nu som alternativ

Tyvärr har det strulat lite för oss när det gäller bytet. Men vi tror och hoppas att den nya lösningen kommer att vara igång i början av veckan som kommer.

Anledningen till bytet är att vi inte varit helt nöjda med Pay & Read och deras betallösning och har därför valt att byta till DIBS, som är ett betydligt säkrare och mer professionelt alternativ för både kund och shop.

Under tiden finns det ju fortfarande möjlighet att handla mot exempelvis faktura, förskottsfaktura eller postförskott.

/iStuff.se

  • Medlem
  • 2006-02-06 19:24

Men sluta jämföra iStuff med Apple Store!
De är ju rätt så olika företag...

att iStuff.se är snabba och duktiga med kundinfo kan jag däremot hålla med om.
Det tog mindre än ett dygn för mig att få min iPouch.
bra bra!

istuff har väl mycket mindre kunder än apple darför har de bättre leveranstid och kan skicka direkt.
apple har nog fler kunder så det tar lite längre tid..

Vadå.. iPod video och nano skickas efter 24 timmar.. Det är inte mer än iStuff.. Men skillnaden är bara att iStuffs leveranser skickas ifrån Sverige, det gör inte Apple så det kan ta lite längre tid..

1
Bevaka tråden