Köpa från USA

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tja jag har kikat på den nya iPod video 30gb här & tänkte köpa den från usa för den är ju 700kr billigare men hur funkar det med laddare då? vad måste jag köpa för att kunna ladda den här i sverige? ge mig lite tips?

• Medlem
  • 2005-10-22 12:20
Ursprungligen av vision_:

Tja jag har kikat på den nya iPod video 30gb här & tänkte köpa den från usa för den är ju 700kr billigare men hur funkar det med laddare då? vad måste jag köpa för att kunna ladda den här i sverige? ge mig lite tips?

Har du räknat in tullavgifter och moms då eller?

jag skickar inte efter den, min morbror bor i usa förtillfället & tar med sig den hem till mig när han kommer. 900kr billigare blev det visst. men hur är det med laddare? :S

• Medlem
  • 2005-10-22 12:40

Eftersom den laddas med usb så kan du ladda den överallt där du har tillgång till en usbkontakt.

ingår en dockningstation eller får man köpa till det?

Ursprungligen av vision_:

ingår en dockningstation eller får man köpa till det?

Den ingår ej.
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/91002/wo/yL1YLna0aFDO3j1rsU7tyBXKBoz/0.SLID?nclm=iPod&mco=E2DBC1A0

man tycker nästan att det borde finnas en svart dokningstation annars blir det liiite fult att ha en vit docka + svart ipod väl? hehe... är i valet & kvalet om man ska ta vit eller svart.

1
Bevaka tråden