iPod eller Creative PMC

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-10-18 18:52

Hej!
Nu är det så här att jag inte kan bestämma mig om vilken mp3-spelare jag ska köpa. Valet står mellan en ny iPod eller en Creative Portable Media Center. Det som talar för iPoden är mer minne, snyggare/Coolare och den är mindre. Men jag är inte såker på att jag kan lägga in mina filmer på iPoden och den är några hundralappar dyrare och den har ingen strömadapter med när man köper den. Det som talar för Creativen är längre batteritid, Den kan nog spela mina flesta filmer på ett BRA sätt, Den är billigare coh det finns med en strömadapter när man köper den. Men den är ganska stor och jag ska använda den i skolan varenda dag jag reser väldigt ofta med tåg också så det kan vara skönt att kunna titta på en långfilm då.... Snälla hjälp mig, Är mycket tacksam för all hjälp // Bumbi

• Medlem
  • Göteborg
  • 2005-10-18 20:30

iPod G5 100 gånger av 100!! inget att tveka över!! ipod är kvalité, känsla, stil och preformace ;):P

Skämt åsido... hade aldrig tvekat

Håller med Stenlo men vad tror du vi kommer att säga? Detta är ett ipod forum och vi är helt ipod tokiga allihoppa.. Vi skulle köpa en banan för 1000 kroner om det var en apple logga på den..

Men till frågan så tycker jag helt klart en ipod, bättre musik spelare får man leta efter..

• Medlem
  • 2005-10-19 21:28
Ursprungligen av wlateR:

Håller med Stenlo men vad tror du vi kommer att säga? Detta är ett ipod forum och vi är helt ipod tokiga allihoppa.. Vi skulle köpa en banan för 1000 kroner om det var en apple logga på den..

Men till frågan så tycker jag helt klart en ipod, bättre musik spelare får man leta efter..

Okej ...kanske lite dumt av mej men tack för hjälpen ska nog snart inahndla en iPod ..//Bumbi

• Medlem
  • Huddinge
  • 2005-10-31 05:18

Du frågar på www.ipod.se vad förväntar du dig för svar?

1
Bevaka tråden