I valet och kvalet! Nano eller "Biffen" (G5)

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-10-18 17:56

Hej! nu har jag bestämt mig för att köpa mig en iPod då kontakters kontakter kan fixa en billigt. Men då är frågan vilken ska jag köpa? Den nya nanon, eller G5:an.

Jag har ungefär 7 GB musik på datorn men det ökar stadigt. Lyssnar inte på allt dock. det mesta talar ju för en nano men med tanke på att jag inte skulle behöva betala mycket mer för G5:an så blir jag osäker kan ju vara kul att se på musikvideor och korta filmer eller tv-avsnitt i poden också. Men å andra sidan gillar jag klart nanons lilla format.

KAN INTE BESTÄMMA MIG!! behöver hjälp! vilken har ni valt / skulle in välja?

jag är i prinicip i samma situation, men nanon känns så himla fin! Storleken betyder ju en hel del som vi alla vet! Grymt smidigt att kunna ha den med överallt utan att den känns ivägen, och film ser man bäst på hemma. Eller på laptopen!

• Medlem
  • Göteborg
  • 2005-10-18 19:15

ja så känner jag också men trots allt lite fetare med video och 30 gb hårdisk. Och på tal om det så är väl flash bättre än hådisk eller håller längre vad jag hört... :S. Skulle vilja ha en nano med 8gb och videouppspelning. hade varit det ultimata

Jag skulle köpa en G5 om jag var du... Roligare helt enkelt

• Medlem
  • Göteborg
  • 2005-10-18 20:12

Känner just nu att G5:ans funktioner överväger nanons storlek. och jag antar att jag kommer få en större musiksamling med tiden och att det då troligen blir svårt att sortera bort musik. Allt lutar nu mot G5.an och om inget annat kommer fram så blir det den! bara färgvalet kvar då:P svart är snygg men vit är med iPod... SVÅÅÅÅRT

Grymt roligare med helt nya grejer, G5.. Sitta och pilla med videoklipp och grejer nu i vintermörkret..

G5an utan tvekan. Visst är det skoj med en liten mp3spelare men när utrymmet inte räcker till så blir det inte roligt längre. Det var så det var för mig när jag hade mini och valde att sälja den och köpa photo.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2005-10-19 16:12

okej tack för alla jättebra tips nu ska jag bara välja färg också! den svara är ju som sagt snygg emn vit är ju mest ipod:P dagens i-lands problem?

Är du känslig för repor... vit, annars svart.

• Medlem
  • Göteborg
  • 2005-10-19 17:07
Ursprungligen av ekko90:

Är du känslig för repor... vit, annars svart.

okej så då stämmer det att repor syns tydligare på de svarta. nej va fan den ska ju få patina men fan dom är ju så snygga bådatvå!

1
Bevaka tråden