Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tysta/dämpande hörlurar?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-10-16 10:59

Hej,
Har någon tips på dämpande/tysta hörlurar? De skall användas inne på kontor där man vill ha lite avskiljdhet från allt stoj då ch då, och dämpa även när man inte spelar musik i dem!
tacksam för alla tips!
/Kenty

Koss spark plugg

  • Medlem
  • 2005-10-16 15:00

Japp, håller med Ollesallagetter.
Har själv skaffat Koss spark plugg och dom är ganska duktiga på att dämpa ljud utifrån.

  • Medlem
  • 2005-10-16 17:48

Hej,
De verkar helt ok, men jag letar efter en konventionell hörlur. Några tips i den gengren?
/Kenty

Ursprungligen av axa:

Japp, håller med Ollesallagetter.
Har själv skaffat Koss spark plugg och dom är ganska duktiga på att dämpa ljud utifrån.

Köpte Koss spark plugg för några dagar sedan och tycker mycket om dom. Dämpar ljudet bra....

Ursprungligen av Kenty:

Hej,
Har någon tips på dämpande/tysta hörlurar? De skall användas inne på kontor där man vill ha lite avskiljdhet från allt stoj då ch då, och dämpa även när man inte spelar musik i dem!
tacksam för alla tips!
/Kenty

Menar du lurar med elektronisk aktiv dämpning eller bara stora, feta lurar som fungerar som hörselskydd?

  • Medlem
  • 2005-10-17 22:13

Feta lurar som dämpar!

/Kenty

Ursprungligen av Alphonze:

Menar du lurar med elektronisk aktiv dämpning eller bara stora, feta lurar som fungerar som hörselskydd?

Jag vet ej. Sorry.

Använder Koss The Plug, och noterade att det finns en nyare variant, spark plug.

Kommer jag märka någon skillnad om jag slösar pengar på spark plug? De är ju snyggare om inte annat

1
Bevaka tråden