VIT eller SVART

Tråden skapades och har fått 52 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Jag ska kjöpa en ipod och undrar vilken färg jag ska ha den klassiska vita är ju klassisk och stilren. men det verkar som den svarta är populär!

vad tycker ni?

Eftersom jag haft 4 iPods tidigare så köper jag både svart Nano och G5. Men egentligen tycker jag nog vit är snyggare. Dessutom passar svart till K750 och PSP.

• Medlem
  • 2005-10-14 17:45

Köpte en svart nano.. Tyckte man tappade iPod kännslan.

En riktig iPod ska vara vit. Så jag beställde vit

Vit utan tvekan. All annan elektronik är snygg svart, men iPod är ändå iPod. Det skall vara så där kyligt genomskinligt underbart vitt som bara Apple kan! Svart är för "JoS-igt" imo.

• Medlem
  • Lund
  • 2005-10-14 23:42

svart passa min psp men köpte den för att den e snyggare,skriker inte "ipod" om den.

Vad är det för fel på att det skriker iPod om den? :|

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-16 10:09

beställde en vit G5, har en svart nano

• Oregistrerad
  • 2005-10-17 21:20
Ursprungligen av xtrem:

beställde en vit G5, har en svart nano

Xtrem är du bara rik eller nåt?
Vad behöver du 2 nya iPods till egentligen?
Inte för att jag skulle tacka nej till att ha det, men är det inte ganska dyrt att lägga ut 5000kr+ för att ha 2 iPods.
Du har säkert någon bra anledning till detta, men man kan ju undra ibland.

Ursprungligen av pite_jacke:

Xtrem är du bara rik eller nåt?
Vad behöver du 2 nya iPods till egentligen?
Inte för att jag skulle tacka nej till att ha det, men är det inte ganska dyrt att lägga ut 5000kr+ för att ha 2 iPods.
Du har säkert någon bra anledning till detta, men man kan ju undra ibland.

Har samma fråga som dig, han ser inte ut att ha svarat än.

smaaart

Ursprungligen av flippen88:

Har samma fråga som dig, han ser inte ut att ha svarat än.

men, han var antagligen ganska oseriös i sitt uttalande ..

Ursprungligen av Minderz:

Jag ska kjöpa en ipod och undrar vilken färg jag ska ha den klassiska vita är ju klassisk och stilren. men det verkar som den svarta är populär!

vad tycker ni?

Jag tycker verkligen du ska köpa en vit ipod. De svarta är mycket mer repkänsliga om man jämför med de svarta. och jag tycker ävgen att den vita modellen är snyggare.

Svart elektronik är coolast.

Nej, tycker att det är för 80 eller 90-tal, ta den svarta iMac g4, FULT! Elektronik ska vara silver/aluminium/vit alltså apple och deras produkter...

Ursprungligen av ztaafen:

Nej, tycker att det är för 80 eller 90-tal, ta den svarta iMac g4, FULT! Elektronik ska vara silver/aluminium/vit alltså apple och deras produkter...

Nej, vit är för 80 90-tal, ta dom vita old school macarna, FULT!!

Som sagt så är färg en smak sak. Själv är jag svag för svarta prylar, specielt när dom är blänkande. Mums

Ursprungligen av homeboy87:

Nej, vit är för 80 90-tal, ta dom vita old school macarna, FULT!!

Som sagt så är färg en smak sak. Själv är jag svag för svarta prylar, specielt när dom är blänkande. Mums

haha vi har en jätte gammal mac som e hud färgad

tror de blir vit igen !

• Medlem
  • 2005-10-16 17:57

SVART såklart helt klart snyggast.

Båda är lika snygga men vitt känns ju mer som ipod, eller varför inte köpa en av varje??

Ursprungligen av pralina:

Båda är lika snygga men vitt känns ju mer som ipod, eller varför inte köpa en av varje??

haha du tror jag har råd me det???

jag har ju en vit G4 och jag tänkte prova nått nytt men vi får se...

Absolut Vit!!
Vitt är det ända rätta, ser rent och frächt ut!
Om jag fattat rätt så ser den svarta flottig o äcklig ut efter alla fingeravtryck + att repor dylikt syns mycket lättare på den svarta än den vita! Inget jag själv upplevt utan information jag fått från Er svart-ägare!

No hard feelings men svart är ju svin vidrigt!

/Kent

hmm...Vit...

Vit är det ju som gäller...svart blir så repig

bäställde en vit man skaulle gärna vilja se bilder på svart G5 har bara sett bilder på vit...

Vilken än tv-serie man kollar på ser man nästan alltid Ipod. Och då är de inte svarta utan vita. Vit är en stilren färg för Ipoden och denna färg är mer ett varumärke än utseende. Nästan alla andra mp3 spelare brukar har olika färger men den vita färgen är det lilla extra som skiljer ipoden från ex JoS spelare. Det finns självklart andra funktioner som skiljer sig åt men vit mp3 spelare är nästan garanterad IPOD-status.

• Medlem
  • 2005-11-01 21:33
Ursprungligen av belthazar:

Vilken än tv-serie man kollar på ser man nästan alltid Ipod. Och då är de inte svarta utan vita. Vit är en stilren färg för Ipoden och denna färg är mer ett varumärke än utseende. Nästan alla andra mp3 spelare brukar har olika färger men den vita färgen är det lilla extra som skiljer ipoden från ex JoS spelare. Det finns självklart andra funktioner som skiljer sig åt men vit mp3 spelare är nästan garanterad IPOD-status.

Det är väl inte så konstigt att alla iPods i tv-serier är vita? Hur länge har vita iPods funnits och hur länge har svarta iPods funnits?

Vit så klart! ... Herregud..

• Medlem
  • Göteborg
  • 2005-10-22 15:30

Funderar cokså på vilken jag ska köpa men då det blir min första ipod och att repor syns så mycket mer på den svarta så blir det nog en vit i alla fall öven om den svarta är riktigt fräsch den me...

gör en omröstning istället, skulle vara roligt att se!!!! (vitt för övrigt, ipod ska förbli ipod!)

• Medlem
  • 2005-10-31 15:09
Ursprungligen av Minderz:

vad tycker ni?

jag låter den bilden tala för sig själv....

Jag avbeställde min vita och tog en svart istället, på något sätt passar den bättre till min personlighet. Vit känns lite uttjatat, men båda är snygga!

Svart är rock n' roll! (Passar bättre till min gravyr också!)

Ursprungligen av SwinginStan:

Jag avbeställde min vita och tog en svart istället, på något sätt passar den bättre till min personlighet. Vit känns lite uttjatat, men båda är snygga!

Svart är rock n' roll! (Passar bättre till min gravyr också!)

vad är din gravyr?

• Oregistrerad
  • 2005-10-31 17:02

Det är min 3e iPod nu och det blev svart, men mjaa det känns inte självklart... men jag ville ha förändring!

Bevaka tråden