Hur bra är en ipod/ipod photo? Har förstått att det är samma...? rätt??

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan alla glada!
Lite frågor! Funderar på att köpa en Ipod 20GB. Den som kan har foton men vad jag har föstått så är det samma och heter bara Ipod. Tacksam om alla som har erfarenheter av den, bra som dåliga, hör av sig.
ha d!

De iPod 20gb som säljs av Apple idag är samma som iPod Photo 20gb, ja.

Det är för övrigt en mycket bra spelare, Apples värsting. Den har alla funktioner och är tålig. Bör kanske kolla lite recensioner på google (söker efter "ipod 4g review" el liknande) och läsa lite på apple.se?

Skitbra spelare, verkligen. Du kommer inte ångra dig. Den är underbar. Ett tips dock, vänta dock med köp tills efter Onsdag, hrm.

• Oregistrerad
  • 2005-10-11 22:19
Ursprungligen av paulina:

Hejsan alla glada!
Lite frågor! Funderar på att köpa en Ipod 20GB. Den som kan har foton men vad jag har föstått så är det samma och heter bara Ipod. Tacksam om alla som har erfarenheter av den, bra som dåliga, hör av sig.
ha d!

Ja som tidigare skrivet så kan det ju vara smart att vänta efter att onsdagen varit. Jag tror och ryktena säger att Apple troligen kommer att leverera en ny version iPod imorgon. Så håll koll på Apples hemsida och här så ser du om den nya modellen skulle vara något för dig
Du kan läsa mer om spekulationerna i trådenWiFi & Video iPod i oktober?.

• Medlem
  • 2005-10-12 16:01

Jag köpte iPod för inte så länge sedan och du kan läsa ett kort uttalande om vad jag tyckte på Första intryck av min nya iPod

Håller med pite_jacke och Eindpeng att du ska vänta med köp till efter Apples uttalande om nya versioner på onsdag, idag. Det kan juh komma en ännu bättre spelare (jag själv tycker att det är lite tråkigt att jag nyligen köpt en ifall det skulle komma ut en sjysstare inom en snar framtid ).

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-12 17:04

posta i rätt forum!

1
Bevaka tråden