Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

In-ear hörlurar

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lidingö
  • 2005-10-10 13:09

Hej
Har precis investerat i Apple iPod "in-Ear" hörlurar.
Anledningen är att jag tycker att basen viker ganska snabbt på original lurarana och det skorrar ofta.
Det var ingen som helst basåtergivning i dessa nya lurar !!!

Har någon annan likadana ?
Ska det vara så ?
För det är ju vitsen med att stoppa "in" dom i örat och få mer basåtergivning.

Har även köpt Koss "inear" med som stocker ut så långt.

Yes det är så apples in-ear lurar ska vara, rättare sagt värdelösa. Du borde ha investerat i ett par sony in-ear lurar för drygt 350kr istället.

Ursprungligen av homeboy87:

Yes det är så apples in-ear lurar ska vara, rättare sagt värdelösa. Du borde ha investerat i ett par sony in-ear lurar för drygt 350kr istället.

Mjo, SONYS MDR för 350kr skall vara riktigt riktigt bra

Fick (som jag skrev i ett annat inlägg) ett paket som skulle innehålla en nano och ett par in-ear. Tyvärr var det bara ett par in ear med eftersom paket-nissen missat ett av de två paketen. Jaja, gjorde det bästa av situationen och började prova de nya lurarna....

Nu till det verkliga problemet.. Jag får inte lurarna att stanna i örat?! Har testat med alla olika gummipluppar, men de trillar ut väldigt lätt.. :/ Antar att jag har för små öron eller nåt.. :/

Vad jag förstår kan man skicka tillbaka lurarna och få pengarna tillbaka om man gör det inom 14 dagar? Även bruten förpackning?

Ursprungligen av freni126:

Fick (som jag skrev i ett annat inlägg) ett paket som skulle innehålla en nano och ett par in-ear. Tyvärr var det bara ett par in ear med eftersom paket-nissen missat ett av de två paketen. Jaja, gjorde det bästa av situationen och började prova de nya lurarna....

Nu till det verkliga problemet.. Jag får inte lurarna att stanna i örat?! Har testat med alla olika gummipluppar, men de trillar ut väldigt lätt.. :/ Antar att jag har för små öron eller nåt.. :/

Vad jag förstår kan man skicka tillbaka lurarna och få pengarna tillbaka om man gör det inom 14 dagar? Även bruten förpackning?

Jag tror faktiskt inte det, när jag var inne i apple store i malmö så var det en kille framför mig i kön som undrade om han fick byta lurarna om han inte var nöjd, svaret var nj, eftersom det kunde jämställlas med underkläder, men du kan alltif försöka, men förvänta dig inte för mkt, annars kan du ju sälja dem på t.ex. blocket eller liknande...

Ursprungligen av bengan_fbk:

Jag tror faktiskt inte det, när jag var inne i apple store i malmö så var det en kille framför mig i kön som undrade om han fick byta lurarna om han inte var nöjd, svaret var nj, eftersom det kunde jämställlas med underkläder, men du kan alltif försöka, men förvänta dig inte för mkt, annars kan du ju sälja dem på t.ex. blocket eller liknande...

Ok, jo, det låter ju troligt. Jag skulle inte själv vilja ha ett par lurar som någon annan köpt och provat tidigare. Jag får väl helt enkelt hitta på någon anledning att skicka tillbaka dom i bruten förpackning utan att ha provat dom... Att jag behövde längre sladd eller nåt..

1
Bevaka tråden