Varning för Macoteket.se

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har precis läst något väldigt oroande....

http://ak.webcust.prq.se/macoteketsuger/

kampanj "Macoteket Krånglar"... Låter som att dom är en skock med oseriösa svindlare som bara vill ha pengar...

Är det fler som har dåliga erfarenheter av dom?

• Oregistrerad
  • 2005-10-06 08:33

Jag handlade där en gång 2002 (tror det var då) och kommer inte att göra det igen. Dåligt och arrogant bemötande vid reklamation.

Han skulle kanske kunna göra hela grejen lite seriösare så man tog den mer på allvar, t.ex kallar personalen Mac-hatare osv. För mig verkar det här som en grinig 15-åring.

och varför är ca en trdjedel av alla ord "maila"? hehe

Handlade där i våras, och kommer inte att göra det igen, de är fortfarande skyldiga mig uppemot 150:- för frakt och moms på frakten, det skulle vara frakfritt

Asså killen som skriver verkar ju skadad på nåt sätt ..

Hade jag själv vart i hans sits och macoteket inte ville fixa det så hade ja ringt Apple direkt istället.
Nu vet jag inte hur Mac å service funkar, bara hur vi gör med pc .. Jobbar själv med att serva HP datorer, skrivare, mm mm.

Nåt som iallafall skiter till det för kunderna är all den jävla mellansnacket de gör.. Kund till återförsäljare, återförsäljare till HP tex. Då tar det ju bara dubbelt så lång tid och de kan bli dubbelt så mycket fel i valideringa av delar mm.

Ush nää ja hatar mac .. det ända ja gillar är min Ipod *haha*, men Itunes, vafaaan e de för nåt

Marcus

• Oregistrerad
  • 2005-12-21 15:03

Japp, macoteket är sämst!
Skulle köpa en bärväska till ipod photo 60. Det var det värsta bemötande jag har fått i en butik. Först ser de inte att man finns, 2 expediter var synbart lediga. Och sedan frågde jag efter väskan och han plockade fram den motvilligt precis som om jag inte hade rätt till att köpa hans sista väska.

Köpte den ändå eftersom att den var billig, endast 211 kr för deras svarta snygga apple väska. Men att jag skulle komma tillbaka och köpa något kan de glömma!

God Jul!

Ibland förstår man ju varför folk jobbar med det dem gör. Titta bara på alla jävla servitörer!
Man vill ju bara säga "Förlåt för att vi vill beställa"
Vart tog serviceinriktningen vägen?

1
Bevaka tråden