Kundtjänst, ringa?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

För ett tag sen ringde jag apples service och kundtjänst för mina lurar pajade efter en vecka. Nu får jag inte ens igång min ipod mini och skulle gärna behöva ringa apples kundtjänst och service för att se hur jag ska lösa detta. Men hittar inte deras tele.nr. Kan ni posta det om ni hittar det?

Är det inte bara enklast att själv logga ett ärende här:
http://depot.info.apple.com/ipod/

Då kommer de ju och hämtar den och sen får du den hemskickad efteråt.

Annars är det väl hit du ska ringa: 0771 199 519 (teknisk support) eller kanske hit: 020-120 99 71 (Applestore)

Det är de enda nummer jag känner till.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-05 15:26

SKa du skicka in den (konstaterat att det är fel och du har garanti) så gör du det enklast via hemsidan ovan.

Annars kan du först söka här för att på lite tips.

Ursprungligen av Frange:

För ett tag sen ringde jag apples service och kundtjänst för mina lurar pajade efter en vecka. Nu får jag inte ens igång min ipod mini och skulle gärna behöva ringa apples kundtjänst och service för att se hur jag ska lösa detta. Men hittar inte deras tele.nr. Kan ni posta det om ni hittar det?

En EXAKT lika händelse inträffade för mig, första gången jag använda applelurarna gick de sönder, och bara drygt två veckor efter vägrade min ipod att starta, varken reset eller laddning hjälper, ingen respons alls. Måndagsexemplar? Problem med en bash?

1
Bevaka tråden