iPod eller mini?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, jag har ännu inte en iPod, men ska köpa en begagnad. Nu har jag varit i kontakt med en kille som har en 20GB iPod 4g för 1500. Men på blocket så var det en rosa mini, 4GB, förra verisionen för 850. Vilken ska jag köpa? Vill givetvis helst köpa iPoden, men minin är ju billigare

Ursprungligen av ztaafen:

Hej, jag har ännu inte en iPod, men ska köpa en begagnad. Nu har jag varit i kontakt med en kille som har en 20GB iPod 4g för 1500. Men på blocket så var det en rosa mini, 4GB, förra verisionen för 850. Vilken ska jag köpa? Vill givetvis helst köpa iPoden, men minin är ju billigare

Båda är iPod:s
Vilken du börköpa beror som vanligt på flera olika saker, t.ex. hur mkt musik, hur mkt pengar, skicket på iPodarna etc.

Ursprungligen av bengan_fbk:

Båda är iPod:s
Vilken du börköpa beror som vanligt på flera olika saker, t.ex. hur mkt musik, hur mkt pengar, skicket på iPodarna etc.

Ja, jag vet att båda är iPods. Jag tycker helt enkelt att det är enklare att bara skriva "mini" och "iPod". Jag vet inte skicket på minin, men på podden så sa killen som jag pratade med att det var bra skick. Dessutom så får jag med strumpor Jag kommer inte att ha så mycket musik, men däremot så kommer jag att ha saker från min dator (powerbook) på den. Så det lutar mot 20gigaren, dessutom så vill jag ha så mycket batteritid som möjligt, och storleken spelar ingen roll. Jag återkommer när jag bestämmt mig.

• Oregistrerad
  • 2005-09-23 23:54

Jag skulle nog ha tagit 20gigaren pga. bättre batteritid och utrymmet. Men som sagt, skicket spelar väl en stor roll också + vad/var du ska ha den till om du behöver mer än 8 timmars batteritid eller inte.

• Oregistrerad
  • 2005-09-24 11:12

Kör med 20GB:aren, du kommer säkerligen bli nöjd med ditt val

det blev 20gigaren. Ska sätta in pengar idag elller imorgon.

Imorgon efter skolan så ska jag hämta ut min iPod 20GB LÄNGTAR!!! Kommer inte kunna sova inatt!

hooka mig med killen som säljer minin!

1
Bevaka tråden