Ipod 20 gb eller Ipod nano ?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Nu har jag köpt en Ipod 20 gb colour (jag hade tidigare en ipod 60 gb colour!).

Men det är så att jag har blivit så så så sugen på en Ipod nano så att jag funderar på att lämmna tillbaka mig Ipod 20 gb (jag har öppet köp!) och köpa en Ipod nano.

Men det är så att de drar av 10 % av priset jag köpte ipod för! (jag har öppnat ipoden).

Men men jag vet om jag ska, jag vill att någon annan ska bestämma det åt mig :P.

Så snälla hjälp mig!

Hehe!!

Så hjälp önskas!

Hej så länge!

Ursprungligen av rm_sync:

Hej!

Nu har jag köpt en Ipod 20 gb colour (jag hade tidigare en ipod 60 gb colour!).

Men det är så att jag har blivit så så så sugen på en Ipod nano så att jag funderar på att lämmna tillbaka mig Ipod 20 gb (jag har öppet köp!) och köpa en Ipod nano.

Men det är så att de drar av 10 % av priset jag köpte ipod för! (jag har öppnat ipoden).

Men men jag vet om jag ska, jag vill att någon annan ska bestämma det åt mig :P.

Så snälla hjälp mig!

Hehe!!

Så hjälp önskas!

Hej så länge!

Jag har för mig att man inte har öppet köp alls om man har brutit förpackningen, jag kan dock ha fel. Kontakta Apple för korrekta uppgifter.

Ursprungligen av Svarte Petter:

Jag har för mig att man inte har öppet köp alls om man har brutit förpackningen, jag kan dock ha fel. Kontakta Apple för korrekta uppgifter.

Jorå, jag köpte på pc city i sickla och om man har brutit förpackningen så drar dom av 10 procent!

Hehe!
Man va tycker ni jag ska välja Ipod nano lr Ipod 20 gb colour?

Hehe!!!
Snälla välj!

• Oregistrerad
  • 2005-09-15 07:55

Jorå, jag köpte på pc city i sickla och om man har brutit förpackningen så drar dom av 10 procent!

Hehe!
Man va tycker ni jag ska välja Ipod nano lr Ipod 20 gb colour?

Hehe!!!
Snälla välj!

Jag tycker att du ska behålla den du har och köpa en till. Nästa gång kan du väl försöka tänka efter före.

• Medlem
  • 2005-09-15 09:01

Tycker du ska ta en nano, smidigare;)

Jaja, men jag ville ha något att lyssna på att till Ipod nano kom ut men det är ju det att nu har jag ju 20 gb och varför inte ha kvar den ?

Men men, jag blir så frestad att köpa Ipod nano men jag har inte pengar till den!

Så antingen lämmnar jag tillbaka min 20 gb colour och köper en nano lr så behåller jag min Ipod 20 gb!!!

Vad tycker ni ??

Jaja, men jag ville ha något att lyssna på att till Ipod nano kom ut men det är ju det att nu har jag ju 20 gb och varför inte ha kvar den ?

Men men, jag blir så frestad att köpa Ipod nano men jag har inte pengar till den!

Så antingen lämmnar jag tillbaka min 20 gb colour och köper en nano lr så behåller jag min Ipod 20 gb!!!

Vad tycker ni ??

det e upp till dig! så fort jag såg nano så sålde jag min 20gigare

Nanon är snygg och smidig men räcker inte 4gb för dig så ska du utan tvekan välja ipod 20gb. Så tänk efter hur mycket utrymme du behöver.

1
Bevaka tråden