Försäkring i efterhand

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

På min nuvarande iPod 20gig 4de har jag försäkring via SIBA. De är nice att ha om man skulle lyckas med något...

Men, nu har jag beställt en iPod nano från apple store och har då ingen försäkring...

Hur gör man så att den nya älsklingen blir försäkrad?

• Oregistrerad
  • 2005-09-12 18:37
Ursprungligen av sail-pro:

Hej!

På min nuvarande iPod 20gig 4de har jag försäkring via SIBA. De är nice att ha om man skulle lyckas med något...

Men, nu har jag beställt en iPod nano från apple store och har då ingen försäkring...

Hur gör man så att den nya älsklingen blir försäkrad?

Snacka med ditt försäkringsbolag och säg att du vill ha en allrisk-försäkring på iPoden, som tillägg på din hemförsäkring - Både bättre och billigare än SIBAs extra-försäkring...

Har en för både iPod och PowerBook hos länsförsäkringar, som kostar 200kr/år

HJALP!!!! Filen "Musik" forsvunnen!!!???

Min Ipod 30 GB ar bara en manad gammal och jag har sa sent som for en vecka sedan gjort min a forsta nedladdningar.. (En kompis gjorde de forsta) Helt plotsligt efter att jag laddade ner musik sa forsvann raden MUSIK (ovanfor raden BILDER)
Det verkar ju skumt och eftersom jag endast har musik pa min IPOD sa ar det INTE bra.
Vad gor jag???
May

Ursprungligen av mayzan:

Min Ipod 30 GB ar bara en manad gammal och jag har sa sent som for en vecka sedan gjort min a forsta nedladdningar.. (En kompis gjorde de forsta) Helt plotsligt efter att jag laddade ner musik sa forsvann raden MUSIK (ovanfor raden BILDER)
Det verkar ju skumt och eftersom jag endast har musik pa min IPOD sa ar det INTE bra.
Vad gor jag???
May

Skriv i en tråd som passar!

1
Bevaka tråden