Landens nästa ipod köpare

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej jag håller på att köpa en ipod mini,jag vet inte om den ska vara med 4gheller 6gb?,Jag vill veta är ipod svår att änvända??och en till sak hur sätter man på den plz berätta

• Medlem
  • Norrköping
  • 2005-09-09 14:33

Först vill jag bara säga att det hjälper inte att posta samma sak om och om igen, det brukar bara skapa irritation hos folk.

Men jag ska försöka svara på dina frågor som du redan hade haft svar på om du sök lite i forumet.

4 eller 6GB är helt upp till en själv, har en 4GB och jag är nöjd med den, och den är absolut inte svår att använda (hint: läs manualen).

Slå på ipoden gör man genom att helt enkelt trycka in play.

• Medlem
  • Umeå
  • 2005-09-09 15:20

Ja, posta en tråd, gör det också i rätt forum.

*TRÅD FLYTTAD*

tack så mycket men nu verkar dom sluta att sälja ipodmini för att nano har kommit vf har dom gjort det???plz jag är ledsen

Ursprungligen av Alleman:

tack så mycket men nu verkar dom sluta att sälja ipodmini för att nano har kommit vf har dom gjort det???plz jag är ledsen

Livet är hårt.

Men seriöst, mini går ju fortfarande att få tag på. Apple är ju inte den enda återförsäljaren.

• Medlem
  • 2005-09-30 22:58
Ursprungligen av slipZen:

Livet är hårt.

Men seriöst, mini går ju fortfarande att få tag på. Apple är ju inte den enda återförsäljaren.

och nej, apple är inte en återförsäljare

Ursprungligen av Xelar:

och nej, apple är inte en återförsäljare

Jo, dom äger applestore.

Kan du säga några som säljer den jag som vile ha mitt namn på mini jag som inte har några pengar

Kan du säga några som säljer den jag som vile ha mitt namn på mini jag som inte har några pengar

Sök på pricerunner.se

tycker att jag ska köpa en beganad??

tycker att jag ska köpa en beganad??

Personligen så skulle inte jag köpa en begagnad men det är bara eftersom jag är sjukligt orolig över livslängden på de inbyggda batterierna.

http://www.ipod.se/forum/forumdisplay.php?f=125

Där kan du hitta begagnade iaf.

eller vad tycker i att jag ska ha en ipod eller ipod mini jag kan inte bestämma mej vad tycker ni???

eller vad tycker i att jag ska ha en ipod eller ipod mini jag kan inte bestämma mej vad tycker ni???

Helt klart en vanlig iPod

En ipod photo?,ipodnanp eller ipod mini

finns ingen iPod photo längre

En ipod photo?,ipodnanp eller ipod mini

Sluta att ojja dig så mkt, vilken iPod du ska ha beror bl.a. på hur stor plånbok du har, om du tänker använda den som bärbar hårddisk, hur stor din musiksamling är, om den är större än 6gb vill du ha med hela samlngen osv. När du svarat på dessa frågor för dig själv borde det vara självlart (åtminstonde nästan) vilken iPod du ska köpa, lycka till!

Det var ett jävla tjatande i den här tråden... förlåt att gnälla på första posten men det här var något av det värsta jag sett på postboards..

1
Bevaka tråden