Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hej alla!

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Har nu bestämt mig för en Ipod U2 special edition. Den är beställd, jag har förberett med en massa musik i itunes, så nu väntar jag bara på att den ska komma! Återkommer!
/Håkan

Generation 2 problem

Nybliven medlem i dag. Fick för 6 v. sen en regnskur mot bröstfickan och G2 ipoden stannade. Lät den genast få 25 grader luftström på sig och efter ett par tim. så gick den i gen. Men bara ett par dagar. Sen blev det ett buzzande ljud vid laddning från strömadapetren och även mot mac:en. Batteriet nybytt. Nu ses bara omväxlande symbol för laddningsbehov och apple-loggan i förnstret. Vad göra??

Ursprungligen av Anders Wahlberg:

Nybliven medlem i dag. Fick för 6 v. sen en regnskur mot bröstfickan och G2 ipoden stannade. Lät den genast få 25 grader luftström på sig och efter ett par tim. så gick den i gen. Men bara ett par dagar. Sen blev det ett buzzande ljud vid laddning från strömadapetren och även mot mac:en. Batteriet nybytt. Nu ses bara omväxlande symbol för laddningsbehov och apple-loggan i förnstret. Vad göra??

Prova med att starta en egen tråd i någon av de andra forumdelarna där du tycker att ditt inlägg passar bättre!

Välkommen hit!

Jag har varit i Loftahammar 2 gånger, vacker liten idyll..

1
Bevaka tråden