iPod mini 1300 - Slå till?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-09-06 19:59

Har fått ett erbjudande om att köpa en alldeles ny iPod mini för 1300 kronor. Saken är att en kompis ska köpa en dator genom Apple och ja ni vet själva vad deras erbjudande är om man köper en dator av dom.

Frågan är nu, ska jag slå till? Kommer använda den till jogging, resor. Har innan haft den första Jens Of Sweden med 128mb minne så det är ett rejält steg att ta

Ursprungligen av Pada:

Har fått ett erbjudande om att köpa en alldeles ny iPod mini för 1300 kronor. Saken är att en kompis ska köpa en dator genom Apple och ja ni vet själva vad deras erbjudande är om man köper en dator av dom.

Frågan är nu, ska jag slå till? Kommer använda den till jogging, resor. Har innan haft den första Jens Of Sweden med 128mb minne så det är ett rejält steg att ta

Det tycker jag! Gjorde själv samma hopp, från en 128mb till en mini, bland det bästa jag gjort, och det priset du har fått är riktigt bra för en ny mini. Mitt råd är alltså att slå till!

Lycka till!

Ursprungligen av Pada:

Om jag skulle få den chansen så skulle jag lätt slå till!

• Oregistrerad
  • 2005-09-13 20:10

enda kruxet är väl att ipod mini inte säljs hos apple längre...

• Medlem
  • 2005-09-30 22:49

useMac: med reservation för total iq-befrielse... varför skulle de va något negativt?

1
Bevaka tråden