Besluts ångest!

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-09-06 09:40

Hej!

Jag bara undrade om någon skulle kunna tipsa om vilken Ipod man ska köpa idag?

Mvh Sean

Ursprungligen av sean:

Hej!

Jag bara undrade om någon skulle kunna tipsa om vilken Ipod man ska köpa idag?

Mvh Sean

jag tycker nya 20 gb e fin iaf. har en 20 gb och är helt nöjd med den iaf. tillräckligt med utrymme och annars en jättesnygg spelare.
men alla eju bra och du ska tänka på hur mycket diskutrymme du behöver. Minin funkkajättebra också, dom e små och behändigas

• Oregistrerad
  • 2005-09-06 12:26

Men!!

Så klart att utrymmet är viktigt men är kopplings möjligheterna hur är dem?
Har hittat en på annons för 2500 Ipod 3g 30g! Är det något att hoppa på...det ingick ju lite extra saker till...men ändå....det är svårtat bestämma sig! Varför köpaer man en mini och inte den vanliga Ipoden...vad är skillnaden?

MVH Sean

Ursprungligen av sean:

Har hittat en på annons för 2500 Ipod 3g 30g! Är det något att hoppa på...det ingick ju lite extra saker till...men ändå....det är svårtat bestämma sig! Varför köpaer man en mini och inte den vanliga Ipoden...vad är skillnaden?

Hur mycket utrymme känner du att du behöver ha? Vilka "extra saker" ingick? Personligen skulle jag nog ha lagt ut en femhundrig till och fått en ny 20gb med färgskärm, men det är ju helt upp till dig om du känner att du vill ha 10 gb+ istället, det är ju inte helt fel om man har stort musikbibliotek..

Jag köpte mina minis för att jag helt enkelt inte hade användning för 20 gb (eller råd för den delen ).

Lycka till!

• Medlem
  • 2005-09-07 08:43
Ursprungligen av femton:

Jag köpte mina minis för att jag helt enkelt inte hade användning för 20 gb (eller råd för den delen ).

har du två?

Ursprungligen av Spey:

har du två?

Ja, det har jag.

• Medlem
  • 2005-09-07 09:55
Ursprungligen av femton:

Ja, det har jag.

okej, tuft

• Medlem
  • 2005-09-07 14:46

ehh vänta tills 20:00 i kväll så kanske apple släpper någon ny ipod om vi har tur.

Som senaste inlägget säger så hade jag väntat och sett vad som händer ikväll, iTunes mobilen kommer förmodligen lanseras, annars så hade jag förmodligen satasat på en 20 gb idag, även om en 6 gb mini hade fungerat lika bra för mig, men musiksamlingen växer + att man kan ha bilder på den nya 20 gb:n, doch tycker jag inte att du ska köpa den beggagnade, den generationen nrukar ha problem med batteriet om jag minns det hela rätt.

PS. Kul att se att fler är från Höllviken Ds.

1
Bevaka tråden