Ska köpa en iPod mini 4GB

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Men nu när jag läst runt lite här blir jag tveksam... lägga ut 1890:- och sen går den sönder efter ett par månader... håller den o man är RIKTIGT försiktig??
var ere billigast att köpa??
nån idé att köp begagnat????

Ursprungligen av SpetZen:

Men nu när jag läst runt lite här blir jag tveksam... lägga ut 1890:- och sen går den sönder efter ett par månader... håller den o man är RIKTIGT försiktig??
var ere billigast att köpa??
nån idé att köp begagnat????

Såg ett ställe där den kostade 1500:-, pricerunner.se.

Jag lovar dig om du inte får en felkonstruerad så ska den nog inte krångla förrän 1,5 år (låter inte så positivt men ändå). Om man är riktigt försiktig så håller den nog längre än så!

Min iPod mini är i bruk sedan 1 år, två månader och 2 veckor och jag har inte haft ett enda problem med den, aldrig något stort.
De största va när jag inte förstod varför den inte startade, det va då meningen att jag skulle plugga in den i vägguttaget för en uppdatering bara.
Det är de största problemet jag har haft med min.

Och jag är inte RIKTIGT försiktig vad nu det är, men jag är iallafall mån om att mina prylar ska vara hela och rena!

jag satt i samma sitts som du. veckan innan jag skulle köpa min blev jag riktigt skakis eftersom jag läste om allas Ipodar som bara krånglade hela tiden. Men tänk på att de nästan bara är dom som har problem som skriver här. De finns tusentals människor som inte haft problem men de skriver ju inte här =D

håller med... man skriver ju inte i ett forum om att sin ipod funkar jätte bra å så, man skriver ju när man har problem o vill ha hjälp.... jag fick min 20gb color för 2 veckor sedan o kunde inte ha blivit mer nöjd:D

Ha de gutt!
/Weeman

OK ... tror nog ja ska köpa en....

1
Bevaka tråden